免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
一次過拖返哂神知第一季大部份角色OST返黎
鏘鏘 !又係外置HD出動既時候 !
信棍一陣記住帶境界裝填人 -33-
1635# Riko


咁唔係咩?
次次出到2代你地都係企定定唔咁打
我就BASE ON 人出擊不能 唔夠打 結果就係到拖
再者其實二代真係勁咩=="?
二代+P01S 我認同勁...
純二代有連動 我心諗.. 1換1 分分鐘都做唔到
1635# Riko


咁唔係咩?
次次出到2代你地都係企定定唔咁打
我就BASE ON 人出擊不能 唔夠打 結果就係到拖
Arbalest優 發表於 2012-12-9 09:35
...... 這理論太新潮了某Q不懂吐糟
"你地"係指 ?
首先我印象中二代剩係同GL同BO打過幾局就拆左DECK ,完全冇過"次次都企定定唔敢打呢件事",
再者正常大部份情況都係企定定望住對面高機高戰得個企字
而且假設你出到一部機人地唔夠你打 ,如果冇裝填又明知本國唔夠人換你仲會衝出去 ?-33-"
場上情勢對方唔夠打而自己因為情況而要企場就叫拖呢D算乜理論喎 ?
又唔係打消耗又唔係打回血又唔係打永續擋又唔係打橫機JAM場
只係出到一部有殺效既UNIT對面打唔入叫拖 ?我不懂 ~___~
再者其實二代真係勁咩=="?
二代+P01S 我認同勁...
純二代有連動 我心諗.. 1換1 分分鐘都做唔到
Arbalest優 發表於 2012-12-9 09:37
普通強
但係點都唔會係好似個個人講到咁"屈機"
都話左個個人似係輸左比賽心有不揾野黎罵多D ~______~
1640# Riko


講你地同我打果時..
係得我會咁神奇係會搵二代黎拖連動數
之後等孖機黎了結個GAME JE= ="
講真係唔係拖我都真係唔知= ="
因為我係因為無野"裝填"到人類所以打唔到出去
1641# Riko


合理級數下的普通強
單純ACE3 咁都做唔到其實真係唔知想點
我既理解ACE3 就係要用兩部ACE2 先換得走既野..
佢勉強做到GE
唔好理果班百舌呀百舌呀百舌呀 之類既IMBA 怪物 (真心覺得E部野真係合理情況下做到IMBA)
1640# Riko


講你地同我打果時..
係得我會咁神奇係會搵二代黎拖連動數
之後等孖機黎了結個GAME JE= ="
講真係唔係拖我都真係唔知= ="
因為我係因為無野"裝填"到人類所以打唔到出去 ...
Arbalest優 發表於 2012-12-9 10:17
咦 ..
你原來有打/PAY過二代 ..?某Q冇印象
以前同你玩個時你已經玩緊藍黑境界線
1641# Riko


合理級數下的普通強
單純ACE3 咁都做唔到其實真係唔知想點
我既理解ACE3 就係要用兩部ACE2 先換得走既野..
佢勉強做到GE
唔好理果班百舌呀百舌呀百舌呀 之類既IMBA 怪物 (真心覺得E部野真係合理情況 ...
Arbalest優 發表於 2012-12-9 10:19
鏘鏘 !神鉗一出誰與爭 (ry
1644# Riko


境界線既DECK...我加加埋埋差唔多30,40個唔同打法 (吹煙)
你諗得出同諗唔出既野我都應該有實行過同試過 (吹煙)
信棍一陣記住帶境界裝填人 -33-
Riko 發表於 2012-12-9 09:24
記得帶布丁同紅蓮雙機-3-
小Q
我搵唔到(拖
唔知去左邊 -3-"
神機電源制隔離應該有制??
白河 發表於 2012-12-9 01:03
個制只係開光碟機個蓋
隻碟要人手用另外的方法拎出黎
點解梶裕貴會咁多人討厭佢 ?
因為聲線冇變化=無實力 ?
Riko 發表於 2012-12-9 06:06
可以咁講吧
已經撈左四五年仲成日接主役角色
但技巧上卻冇咩進步

不過我並不太討厭佢
只係成日都聽到佢把聲厭左d
返回列表