1635# Riko
咁唔係咩?
次次出到2代你地都係企定定唔咁打
我就BASE ON 人出擊不能 唔夠打 結果就係到拖
Arbalest優 發表於 2012-12-9 09:35  ...... 這理論太新潮了某Q不懂吐糟
"你地"係指 ?
首先我印象中二代剩係同GL同BO打過幾局就拆左DECK ,完全冇過"次次都企定定唔敢打呢件事",
再者正常大部份情況都係企定定望住對面高機高戰得個企字
而且假設你出到一部機人地唔夠你打 ,如果冇裝填又明知本國唔夠人換你仲會衝出去 ?-33-"
場上情勢對方唔夠打而自己因為情況而要企場就叫拖呢D算乜理論喎 ?
又唔係打消耗又唔係打回血又唔係打永續擋又唔係打橫機JAM場
只係出到一部有殺效既UNIT對面打唔入叫拖 ?我不懂 ~___~ |