免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1644# Riko


(吹煙)
(吹煙)
Arbalest優 發表於 2012-12-9 10:29
(吹極都吹唔熄
(拖走
可以咁講吧
已經撈左四五年仲成日接主役角色
但技巧上卻冇咩進步

不過我並不太討厭佢
只係成日都聽到佢把聲厭左d
Wilson 發表於 2012-12-9 11:53
僕の王の力がぁああああああ (ry
唔可以話係夾硬的
有d似從Game個盒中拎隻碟果陣咁
但冇從Game個盒中拎咁方便同容易
Wilson 發表於 2012-12-9 11:55
嗯 ..
唔明
原本設計就係咁 ?
好吧 , 下次叫佢配女主角 =3= (巴
Wilson 發表於 2012-12-9 14:43
需要幫忙嗎 ?(福山調
咦 ..
某Q冇神機唔清楚
神機冇好似普通光碟機個種彈出式托盤 ?
定係有托盤但係隻碟好難拎返出黎 ?
原本就係咁定係部機有問題 ?
Riko 發表於 2012-12-9 21:14
咦 ?
冇神機你點玩Bio6 ?
咩係彈出式托盤 ?
不過部機的呢個設計係真係有d問題
Eureka Seven AO Insert - Parallel Sign

GOOD~!=3=
咦 ?
冇神機你點玩Bio6 ?
咩係彈出式托盤 ?
不過部機的呢個設計係真係有d問題
Wilson 發表於 2012-12-9 21:25
360哭哭啊
咦 ?
冇神機你點玩Bio6 ?
Wilson 發表於 2012-12-9 21:25
衛星三百六十 !
咩係彈出式托盤 ?
不過部機的呢個設計係真係有d問題
Wilson 發表於 2012-12-9 21:25
普通VCD ,DVD機 ,PS2 ,360個種
Eureka Seven AO Insert - Parallel Sign

GOOD~!=3=
oz13msOO 發表於 2012-12-9 21:26
God only knows~集積回路の夢旅人

LOOP緊呢隻 =33=
360哭哭啊
Kenz 發表於 2012-12-9 21:31
盒生氣了!=3=
盒生氣了!=3=
oz13msOO 發表於 2012-12-9 21:43
所以三紅了 =3=(巴
1670# Wilson


所以話出silam個下我都覺得怪怪地wwwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
http://www.carddas.com/crusade/c ... 212/1355061404.html
想踢魔女雙機 ,赫萊機
改打三張M魔女雙機三張新正純 -33-
返回列表