免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1936# 白河


其實係... 反而3條友坐落部劍機到... 真係仲頭痕好多...
Arbalest優 發表於 2012-12-13 05:46 PM
係wwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
今個星期可唔可以五,六出 星期日我會留天悅一小時
五點就要走
Kenz 發表於 2012-12-13 20:48
星期五我OK
星期日我OK
如果人數太奇怪我就兩日都唔出
另外我想搞聖誕晚聚
各位邊日得閒可以一起食晚飯
Kenz 發表於 2012-12-13 20:48
問信棍
應該都係打邊爐
1944# Riko


我認真就唔止講甘少&語氣應該更差10倍
wwwwwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
頭先交收 條友問我近期玩乜 我話天元
再補多句...天元真係好杯 一D都唔好打
之後佢就話我廢 再發表偉論..
之後我覺得我真係唔識打DECK...

我終於明白點解彩鑽咁貴
原來有人一副DECK 落7,8部

我終於明白點解天元個本國唔會穿
我數佢有講出黎既CARD 都已經差唔多70張........

我終於明白原來起手原來唔只6張卡 同一TURN PLAY一部機
1分PLAY 機 2分PLAY機 3分PLAY 機 4分PLAY 機
合體果時個場可以有5,6部機

我終於明白原來3分唔PLAY祼眼
只要4分PLAY到紅蓮 一樣合到體

仲有... 原來天元係連男人都唔需要信賴
就可以轟低果D 咩舌呀... 咩野BEAM 呀之類

天元果然好廚!!!!!!!
星期五NP
星期日NP
星期六我去同白河燒卡
星期五我OK
星期日我OK
如果人數太奇怪我就兩日都唔出

問信棍
應該都係打邊爐
Riko 發表於 2012-12-13 08:54 PM
我應該得星期日ok


一係下星期六??
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1944# Riko
我認真就唔止講甘少&語氣應該更差10倍
wwwwwwww
白河 發表於 2012-12-13 20:54
1924# Kenz
對機戰出係任任機黎講,有要求就輸了~~
wwww
白河 發表於 2012-12-13 13:43
嗯 ..
某Q唔識點斷定係講笑定耍緊廚
ProfessorW你點睇 ?
頭先交收 條友問我近期玩乜 我話天元
再補多句...天元真係好杯 一D都唔好打
之後佢就話我廢 再發表偉論..
之後我覺得我真係唔識打DECK...

我終於明白點解彩鑽咁貴
原來有人一副DECK 落7,8部

我終於明白點解天元個 ...
Arbalest優 發表於 2012-12-13 08:56 PM
廚神眼中甚麼也是廚!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
頭先交收 條友問我近期玩乜 我話天元
再補多句...天元真係好杯 一D都唔好打
之後佢就話我廢 再發表偉論..
之後我覺得我真係唔識打DECK...

我終於明白點解彩鑽咁貴
原來有人一副DECK 落7,8部

我終於明白點解天元個 ...
Arbalest優 發表於 2012-12-13 20:56
... 啥米 ?
星期六我約左利文
所以星期六我應該出
嗯 ..
某Q唔識點斷定係講笑定做緊廚
ProfessorW你點睇 ?
Riko 發表於 2012-12-13 08:57 PM
呼呼呼,
你肯定未見過我既狂氣mode~~(笑
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
我應該得星期日ok


邊爐一係下星期六??
白河 發表於 2012-12-13 08:57 PM
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
Si
張アクア你仲要唔要 ?

拎左黎打紅藍 )333(
怪獸度冇咩 ?
Riko 發表於 2012-12-13 20:52
要 !

怪獸未得閒去掘
只係土佬掘到1支
1976# 白河


對對
狂氣MODE的TONY 非常恐怖
會手持雙叉 倒立地 跳結他他舞
而且仲會雙腳放係頭 手指插鼻!!!!!
1974# Riko


這絕對是進入八奇領域的第一步
返回列表