免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
我只在意報酬...=3=
oz13msOO 發表於 2014-10-24 19:52
不太多 =3=
那只是怪物因為同情獵人而留下的素材 =3=(原
本帖最後由 Kenz 於 2014-10-24 21:38 編輯
抱歉我抗拒一張Game載圖的M =3= !
Wilson 發表於 2014-10-24 19:24
=333333=
=333333=
Kenz 發表於 2014-10-24 21:35
你這個絕影玩家是不會明白我們的心情的 =3=(巴
=333333=
Kenz 發表於 2014-10-24 21:35
好歹也是M耶 =3= !
R我都有點難接受
UC就水扁喇 (巴
Game載圖重新請畫師畫我就接受
放假就是要早起 =3=(誤
R我都有點難接受
Wilson 發表於 2014-10-24 22:14
雀武王 ..武雀王 ..雀武王 ..武雀王 ..雀武王 ..武雀 (y
Q理想技能

真打 (斬味+1 攻擊力UP大 複合技能)
回避性能+2
挑戰者+2

4G如果護石有強化應該砌到 ..?當然唔係指神護石呢D唔科學既野
巴哈姆特5表封
這黑髮雙馬尾異色瞳新角人設超級對我波長 (゚∀゚)
春日步老師的圖實在太棒喇ヾ(゚∀゚)ノ
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
https://www.facebook.com/video.php?v=1487301681529364
https://www.facebook.com/video.php?v=886252828065549
感覺全部都係假咁 ..
老實講如果真係咁玩之後一定一堆問題
Q理想技能

真打 (斬味+1 攻擊力UP大 複合技能)
回避性能+2
挑戰者+2

4G如果護石有強化應該砌到 ..?當然唔係指神護石呢D唔科學既野
Riko 發表於 2014-10-25 08:26
唔識組..=3=
本帖最後由 Wilson 於 2014-10-25 14:07 編輯
Q理想技能

真打 (斬味+1 攻擊力UP大 複合技能)
回避性能+2
挑戰者+2

4G如果護石有強化應該砌到 ..?當然唔係指神護石呢D唔科學既野
Riko 發表於 2014-10-25 08:26
我大約試左試
好像難D難度 . . . =3=
唔識組..=3=
oz13msOO 發表於 2014-10-25 12:34
Let's用砌裝器 =3=
Let's用砌裝器 =3=
Wilson 發表於 2014-10-25 14:03
素材有難度..=3=
素材有難度..=3=
oz13msOO 發表於 2014-10-25 14:52
小Q : 我不停打打打打到出為止不就行了 :P
打左場集會所G級任
好痛
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表