免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
樓樓上又幹什麼啦!(  ・ω・)ノ
http://www.cococomic.com/comic/24325/
城下町補完!(<・ω・)ノ五月媽媽好棒
























......... (<・ω・)
王國中怒放的榮耀 !于城下起舞的一片花 !
熱烈嚴峻!緋紅布魯姆!(<・ω・)ノ
樓樓上又幹什麼啦!(  ・ω・)ノ
Riko 發表於 2015-8-31 21:41
Chaser下集便當 . . . =3=o
本帖最後由 Wilson 於 2015-8-31 21:51 編輯

Fuck You蛮野ォォォォォォォォォォォォォォォ ! !
平成第一個拉打Last Boss仇限值拉到咁高
Chaser下集便當 . . . =3=o
Wilson 發表於 2015-8-31 21:47
馬赫表示:(<・ω・)ノ
Fuck You蛮野ォォォォォォォォォォォォォォォ ! !
平成第一個拉打Last Boss仇限值拉到咁高
Wilson 發表於 2015-8-31 21:49
??
馬赫表示:(
Riko 發表於 2015-8-31 21:52
明明你叫Chase叫得最大聲 =3=
??
Riko 發表於 2015-8-31 21:52
拉打版倉田博士 =3=
拉打版倉田博士 =3=
Wilson 發表於 2015-8-31 21:55
古拉打哈加聲不是搞笑角色嘛 ?有仇恨值這回事 ?=3=a
古拉打哈加聲不是搞笑角色嘛 ?有仇恨值這回事 ?=3=a
Riko 發表於 2015-8-31 21:58
雪人獸老母你咁快就忘了 ?
釘宮哭哭唷 =3=
雪人獸老母你咁快就忘了 ?
釘宮哭哭唷 =3=
Wilson 發表於 2015-8-31 22:02
??????=3=隔左咁耐冇印象LU


剩係記得大約打左D咩敵人咁
本帖最後由 Wilson 於 2015-8-31 22:13 編輯
??????=3=隔左咁耐冇印象LU


剩係記得大約打左D咩敵人咁
Riko 發表於 2015-8-31 22:05
仲有奧林匠克十二神果隻都係
俾倉田KO的digimon連蛋都冇得剩完全數據化再被佢的人造digimon吸收
就黎死竟然仲用炸彈炸左兩個世界間的隔壁
真係太可恨所以隔左咁多年我都忘記唔到佢有幾可惡 . . . =3=
仲有奧林匠克十二神果隻都係
俾倉田KO的digimon連蛋都冇得剩完全數據化再被佢的人造digimon吸收
就黎死竟然仲用炸彈炸左兩個世界間的隔壁
真係太可恨所以隔左咁多年我都忘記唔到佢有幾可惡 . . . =3= ...
Wilson 發表於 2015-8-31 22:12
人類好可 (ry
本帖最後由 Wilson 於 2015-8-31 22:21 編輯
人類好可 (ry
Riko 發表於 2015-8-31 22:15
這個有點不同
DS只有倉田可惡 , 但人類中還有妹妹和媽媽 =3=
Helck的世界人類已有九成九被貴族整掉 , 只餘下少數人渣貴族仍是人類所以才可惡
這個有點不同
DS只有倉田可惡 , 但人類中還有妹妹和媽媽 =3=
Helck的世界人類已有九成九被貴族整掉 , 只餘下少數人渣貴族仍是人類所以才可惡
Wilson 發表於 2015-8-31 22:18
你這麼認真阿Q會好困擾的 (巴
返回列表