免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
http://danganronpa3.webcrow.jp/

23333333333
Wilson 發表於 2015-9-4 20:47
人物介紹那裡好奇怪 2333333
這隻Qoo簡直係才能浪費 =3=
Wilson 發表於 2015-9-4 20:38
+1 =3=
http://www.danganronpa.com/shindan/
Wilson 發表於 2015-9-5 14:18
答了幾題後有一題不懂某個名詞是什麼意思答不上就關視窗了 =3=(巴
答了幾題後有一題不懂某個名詞是什麼意思答不上就關視窗了 =3=(巴
Riko 發表於 2015-9-5 14:24
9答 =3= (巴

再玩一次d問題會換
9答 =3= (巴

再玩一次d問題會換
Wilson 發表於 2015-9-5 14:26
剛開始想到是你答了9題的意思的我實在太笨了 !=3=

冇得複製貼上查字典就算 ..反正我答了幾題都是腹黑那邊多加一點 -33-
剛開始想到是你答了9題的意思的我實在太笨了 !=3=

冇得複製貼上查字典就算 ..反正我答了幾題都是腹黑那邊多加一點 -33-
Riko 發表於 2015-9-5 14:46
笨Q =3=

那個數值其實冇意義
最終結果同那個數值冇乜關係
我諗可能係混左二代捏他 . . . =3=
如果有機器人存在 ,你會要哪個 ?
A.熊型
B.喵型

我秒答B (烈
如果有機器人存在 ,你會要哪個 ?
A.熊型
B.喵型

我秒答B (烈
Riko 發表於 2015-9-5 16:52
你只係想要百寶袋 =3= (巴
你只係想要百寶袋 =3= (巴
Wilson 發表於 2015-9-5 18:35
ex 一一一treme !=3=
酒樓 now
睇黎今晚冇時間翻譯啦 ..
酒樓 now
睇黎今晚冇時間翻譯啦 ..
Riko 發表於 2015-9-5 19:05
未譯少一日囉 . . . =3=
未譯少一日囉 . . . =3=
Wilson 發表於 2015-9-5 19:11
明明差1200字左右就翻完了 !吼吼 !
明明差1200字左右就翻完了 !吼吼 !
Riko 發表於 2015-9-5 19:17
咁你今晚通宵囉 =3= (巴
明明差1200字左右就翻完了 !吼吼 !
Riko 發表於 2015-9-5 19:17
google按一按...=3=
返回列表