免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
這不就是叫我去玩巨O嘛 =3=(巴
Riko 發表於 2015-9-6 15:21
舞Hime的話應該要玩吉姆王 =3= (巴
冇位打氣合人 =333=
Riko 發表於 2015-9-6 15:22
理解不能 =3=
理解不能 =3=
Wilson 發表於 2015-9-6 19:38
你砌黎睇下 =3=唔夠位
http://www.pixiv.net/member_illu ... ;illust_id=52375101
P網的圖被人加上了"沒有穿"的TAG 233
每週任務 : 蛮野ォォォォォォォォォォ ! ! ! ! ! (1/1)


森田成一配惡役真係配得超欠扁
冇諗過原來配過巴納比同なん . . . だと
你砌黎睇下 =3=唔夠位
Riko 發表於 2015-9-6 20:02
食完飯先 =3=
http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=52375101
P網的圖被人加上了"沒有穿"的TAG 233
Riko 發表於 2015-9-6 20:03
所以有冇 (ry
所以有冇 (ry
Wilson 發表於 2015-9-6 20:14
所以沒(ry
所以沒(ry
oz13msOO 發表於 2015-9-6 20:18
=3=
所以有冇 (ry
Wilson 發表於 2015-9-6 20:14
所以沒(ry
oz13msOO 發表於 2015-9-6 20:18
it's a cat box !=3=

?


??

嗯 ?在這之前慢著 !說好的零式呢 !?(烈
http://www.carddass.com/crusade/ ... 509/1441553097.html
這樣砌好像不錯
爺爺和會卡打完或者出完零式就拿去填海加速


話說衰人有冇ST極殊冰多可以伸手
個時6張我都連DECK送俾埋人冇KEEP返幾張 ..-3-
実際に巻き込まれる立場になると、連鎖に楔を打ちたくなります。
实际被卷进去的立场的话,就变都想要把那连锁打成楔子了。

这样理

?
Riko 發表於 2015-9-6 23:17
果張我次次用都覺得太被動不好用
今次果斷放棄試下 =3=

??
Riko 發表於 2015-9-6 23:17
冇位試 =3= (巴
嗯 ?在這之前慢著 !說好的零式呢 !?(烈
Riko 發表於 2015-9-6 23:17
說好的只有氣合人好嗎 =3=
返回列表