免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
落雨
到此一遊=3=
在用freemake video converter將歌轉片
超慢 Dr2
啥 ..?
我一分鐘左右就上埋圖轉好 ..你係唔係操作搞錯左D乜 ?-3-
Riko 發表於 2015-8-26 23:05
我都唔知
我轉做wmv檔 , HD 720P
要成幾分鐘先轉好
仲要整極都唔識加埋圖 Dr2
算 , 明天才繼續試
因為原因不明轉唔到 Or2
Wilson 發表於 2015-8-27 23:50
咁迷 (´・ω・`)
某W的Deck好少呢d卡
所以你可以繼續婊我 =3= (巴
Wilson 發表於 2015-9-3 14:51
You are so M !=3=
單拖不行啦-3-
oz13msOO 發表於 2015-9-11 22:15
那就送你5隻鐵甲蟲(技能 :變硬) !=3=
食我的挖洞啦 =3=
Wilson 發表於 2015-9-11 22:23
地震 !=3=
屌 =3= !
Wilson 發表於 2015-9-11 22:58
所以說水瀨就是 (ry
咁食我儍力氣吧 =3= !
Wilson 發表於 2015-9-11 23:05
哼 ..失去理智了嗎 =3=

\/ 解決他吧果然W !
返回列表