|
       
- 帖子
- 6834
- 來自
- 雛見沢
|
個陣出芒亨2(定係2G!?),佢話有玩咪諗住約埋佢+一斑朋友出黎一齊玩
自然就會有電話,
技術差到4人打速龍王都死我都唔怪佢,始終唔係個個都打得叻
打個陣拎住本game書話d裝點點好,我都盡量配合佢
之後去食飯一路拎住本game書繼續講,我都已經少少頂唔順,
不過見第一次見面,費時搞到大家黑面所以都係當冇事發生過~
去到餐廳叫完食咩-開始食之後又開始係甘講,心諗:食飯就俾我耳仔休息下啦
跟住有朋友終於忍唔住拍枱:可唔可以俾我地食埋野先呀!!
就個次之後都唔再搵佢+msn ban左~ |
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
 |
|