免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
樓上,樓樓上,樓樓樓上,樓樓樓樓上,樓樓樓樓樓上,樓樓樓樓樓樓上,樓樓樓樓樓樓樓上,樓樓樓樓樓樓樓樓上,樓樓樓樓樓樓樓樓樓上,樓樓樓樓樓樓樓樓樓樓上自重


大家一齊brainstorm一下
一個canteen , 除左俾cash同八達通外
仲可以用d咩付款 ?
12# Wilson


EPS??
白河 發表於 2011-3-2 00:08
EPS要打pw浪費太多時間了
虛構的可以嗎?

第7話vanguard的注目點是美咲
發怒的樣子很好(心
Kenz 發表於 2011-3-2 13:15
打咩嗲殊

不是幻想帝又再幻想一下 =3= ?
(大心
( ゚д゚) < 飯票什麼的我最討厭了...
oz13msOO 發表於 2011-3-2 16:35
依依艾D亞
但不是個個飯同價都幾難搞 ~_~
笑容 =D
小忍A夢 發表於 2011-3-2 16:52
無價的東西不可露眼 =3=
剛剛在怪獸見到GL同大姐
另外有好似烏龜奧同赤沙的人 (汗
本帖最後由 Wilson 於 2011-3-2 20:20 編輯
唔叫我地-3-
仲有某斌同dx

我知你指邊個
但唔係duo
gigilouis 發表於 2011-3-2 19:45
這是一個好問題 !
一到三次元我的萌屬性就變成無口 =3= (眾暴毆
我不知誰是斌哥
. . . 大劑 , 原來我認不出DX (掩面

看來我又認錯同一個人
知世
gigilouis 發表於 2011-3-2 20:55
抱歉了知世 (跪
[正常語法]
認真講
如果我唔係有事要行入去怪獸度我就算見到入面有咩熟人都一定唔會專登走入去打招呼[/正常語法]

汝等就不覺得那是很令人難為情(?)的嗎 .. -3- ...
小忍A夢 發表於 2011-3-2 21:50
讚好
用乜野I瘋
I卜先係王道
I卜平I瘋一截
用金手算...-3-
oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:03
這些機會不是屬於我的.jpg
i瘋同i卜係兩個層次=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:34
有咁誇張咩 ?
i卜4除左打唔到電話同sd sms外其餘功能不是和i瘋一樣 ?
你返工會拎部瘋出來玩
但你唔會拎個卜出來羅=3=

老闆( ゚д゚) < 你明天不用來返工了

打電話?
老子還用上世代的手提(天
mp3,影相什麼的都是浮雲=3= ...
oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:41
有咩分別 ?
(員,_ゝ工)老闆我用緊蘋果皮
66# Wilson


老闆:係索尼寫字樓用Apple野,即炒!!!!
白河 發表於 2011-3-3 00:09
靠夭
索尼罪大滔天,搞到百姓怨聲載道
食左個辣左少少既公仔面第二日塊面就腫左 ..
呢D咩體質黎 wtf
Riko 發表於 2011-3-5 05:53
辣同腫有咩關係 =3= ?
http://i054.radikal.ru/1103/29/2e450caf2823.jpg
這集飛到上宇宙
這是已經是G GunOam了吧?(噴
然後再來的就是來樸克同盟拳...(誤
oz13msOO 發表於 2011-3-5 13:52
龍印同盟拳 =3=
http://www.moe.hk/profile-uid-174262.html
把交收地點由兆康西鐵站弄錯成旺角地鐵站我應該說好萌好萌還是什麼  ?( ゚д゚) Riko 發表於 2011-3-5 14:24
好黑 (毆
返回列表