Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
TOP
12# Wilson EPS?? 白河 發表於 2011-3-2 00:08
虛構的可以嗎? 第7話vanguard的注目點是美咲 發怒的樣子很好(心 Kenz 發表於 2011-3-2 13:15
( ゚д゚) < 飯票什麼的我最討厭了... oz13msOO 發表於 2011-3-2 16:35
笑容 =D 小忍A夢 發表於 2011-3-2 16:52
唔叫我地-3- 仲有某斌同dx 我知你指邊個 但唔係duo gigilouis 發表於 2011-3-2 19:45
知世 gigilouis 發表於 2011-3-2 20:55
[正常語法] 認真講 如果我唔係有事要行入去怪獸度我就算見到入面有咩熟人都一定唔會專登走入去打招呼[/正常語法] 汝等就不覺得那是很令人難為情(?)的嗎 .. -3- ... 小忍A夢 發表於 2011-3-2 21:50
用金手算...-3- oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:03
i瘋同i卜係兩個層次=3= oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:34
你返工會拎部瘋出來玩 但你唔會拎個卜出來羅=3= 老闆( ゚д゚) < 你明天不用來返工了 打電話? 老子還用上世代的手提(天 mp3,影相什麼的都是浮雲=3= ... oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:41
66# Wilson 老闆:係索尼寫字樓用Apple野,即炒!!!! 白河 發表於 2011-3-3 00:09
食左個辣左少少既公仔面第二日塊面就腫左 .. 呢D咩體質黎 wtf Riko 發表於 2011-3-5 05:53
http://i054.radikal.ru/1103/29/2e450caf2823.jpg 這集飛到上宇宙 這是已經是G GunOam了吧?(噴 然後再來的就是來樸克同盟拳...(誤 oz13msOO 發表於 2011-3-5 13:52
http://www.moe.hk/profile-uid-174262.html 把交收地點由兆康西鐵站弄錯成旺角地鐵站我應該說好萌好萌還是什麼 ?( ゚д゚) Riko 發表於 2011-3-5 14:24