免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
sit =)
イクシオン サーガ DT

第5話「BL(Beautiful Life)」

標題自重 www
Riko 發表於 2012-11-5 18:38
Or2
仍未看4 Dr2
有冇玩PS3的朋友係用4:3 MON黎玩 ?
會唔會太差 ?
打算後日買PS3 , 但我冇位擺16 : 9 MON (唔夠闊)
99# Riko


幾時發動wilson的生日禮物 好男人卡套加やらないか大套
Arbalest優 發表於 2012-11-7 23:32
我有D驚賣晒 =   =|||
要睇你幾大部同埋放邊啦,
如果仲係個d細細部大牛龜放廳,
肯定好x辛苦~
白河 發表於 2012-11-8 19:40
放房 , 諗住同部電腦共用個17定19吋mon
日日7點起 , 但晚晚都十二點半先訓
其實我都想的起心肝十一半訓 Or2
http://stk.pzgo.net/majonoie/down.html

好遊戲 =3=
(但我未玩)
紅豆布丁奶茶
讚 ._.b
Riko 發表於 2012-11-10 23:54
. . . 嗄 ?
書枱好迫
搞到部神機要擺電腦主機頂 =3=o
256# Wilson

小心處理散熱問題~~
白河 發表於 2012-11-11 01:21
我諗依家都OK
都叫係留少少隙位
部野本身預係平放真係比較麻煩 Or2
FRESHTEA買既紅豆布丁奶茶
好甜 ,
不過真係唔值咁既價錢
Riko 發表於 2012-11-11 05:42
未聽過FRESHTEA . . . =3=
為甚麼改了室名 =3=a ?
接☆龍☆大☆失☆敗 (噗
衰人你跟機買左咩Game ?
Riko 發表於 2012-11-11 23:28
隻Game唔係跟機的 (原價冇平)

TOX2
380# Wilson


果隻戀愛遊戲WWW
BTW 掂唔掂
Arbalest優 發表於 2012-11-11 23:41
明明係虐心傳說 =3=o

我只係玩左四五個鐘 , 對系統唔下評價著
不過每章都一定要接任務還錢有小小不爽 (雖然都係接兩三個)
故事方面 , 我是衝著島民的評價和捏他而買的
就是一款虐心的傳說系列
返回列表