免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
[冇Z2玩的人亂入一下]諗諗下
在老任掌機上的SRW中只不喜歡蒼流星和電池俠兄弟
比我想像中少[/冇Z2玩的人亂入一下]
好窮
欠100万G
打幾隻次元獸先還到1G
點X算?=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-15 18:05
去做返廚師/開發新世代太陽爐機體 (迷
計不喜歡(汗
一隻作品玩得爽唔爽
緊係計喜歡的啦=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 19:16
反正喜歡的比不喜歡多n倍
不如睇下有咩唔鐘意趁早雪藏/再發掘 (茶
話說冇部隊
Z每作品光用主角機出擊數都隨時爆得=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 19:25
冇咩特殊能力未唔好用囉 =3=

裝甲騎兵好唔好用 ?
1178# Wilson


裝甲騎兵對住種死幾部膠達應該變左廢鐵,對面N部有PS甲
佢全部招都係實彈

聽人講今集超級系玩晒,直實係可以雪埋一邊
天元d機仲要高防都不行~~ ...
白河 發表於 2011-4-15 20:34
PS甲一向不是問題 , 改改就可打穿
奇力哥據說很強
但次元獸的罩好像更NB (汗

好像是因為迴避疲勞系統+次元獸的命中很 . . . (汗
裝甲最高應是馬春花Z , 而且今集自帶EN回復更牛 Or2
原來驢仔有SRWZ2  ( ゚д゚)
Riko 發表於 2011-4-15 20:39
剛出不久驢子中伏機會超高
集中 鐵壁 直感 狙擊 熱血 覺醒
W棍星座+血型的配備

直感係必閃+必中定係友軍一人必中 ?
不是鐵壁是加速就好了 Or2
來源勁多應該真野 ?
Riko 發表於 2011-4-15 20:52
那就試試吧
世事無絕對喇
卡米拿 :先不要管防不防了 ,你覺得我們兄弟倆的鑽頭怎麼樣 ?
Riko 發表於 2011-4-15 20:36
殘念
卡米拿大哥還是 . . . (つД`)・゚・
有疲勞度冇愛REAL系基本上用唔過
仲有S系的有D機成3-5個人精神
0改攻擊力也有保証+SIZE差
點睇都WIN晒= =

不過WING0,DX,蘭斯諾特&紅蓮,交響主角&大叔
就算點廢我都一定會練OTL
其他超級系吧...
SEED會睇下SEED補正 ...
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:05
疲勞度這東東很微妙
L中的MF好像不受這東東限制 =   =

R系大概是1MG男 , 老馬修 , 卡蓮 , 帝王基拿
寺胖的老友看看再說 , DX直接放棄
本想打比良坂醫生和笨帝 , 但據說沒了西瓜冰和迪迪亂舞 Dr2
S系一大堆Ace Bouns強者 =   =
可惜葵姐Ace Bouns超虧 , 再有愛都大概冷藏了 Or2
有默認設定一向用默認的路過=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:06
又唔係名 =3=
就算係名我都改做ああああ唔用默認 (毆
大丈夫 , 萌大奶
黑正樹好似只客串一話
豬殺苦都好似不陪打破界王

唔講00R , 剎那Ace Bouns=廢的
可惜了EN回復 Dr2
其實我覺得舊斷空我比較帥 . . . =3=
希望下集新斷空合體後冇L咁杯具就好了
屌 !
個耳筒俾隻狗咬爛左一邊
呢個我難得用兩年都未壞諗住用好耐架仆街 =   =
黑正樹咩黎黑正樹咩黎
Riko 發表於 2011-4-15 22:00
亞剎基姆 , Z原創敵角
返回列表