免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
Q比你不了解我們的價值觀吧 ?
那不用理解也行
乖乖讓我揍爆就行了 =)
我:不就是增進朋友感情和結交新朋友嗎?
(貼圖

Kenz 發表於 2011-3-6 18:47
內容欺 (ry
zuki D Deck 底 質地好靚
有少少想問下邊度印
橫掂朱音卡套一定唔會出 -o-
Riko 發表於 2011-3-7 02:21
問他吧

好似可以搵人自製卡套 ?
咁夜都未訓 ?( ゚  ゚)
Riko 發表於 2011-3-7 02:31
睇完綺羅星發現過左鐘
所以通多一陣算了
詳細 ?
Riko 發表於 2011-3-7 13:00
我不是很清楚 (汗
我會對自己說D!U!嗎?( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-7 13:00
咦 ? 我果然是異類 =3=
一上黎就唔見左兩頁 .. 咩樹
Riko 發表於 2011-3-10 18:55
我以為係我部i卜問題睇唔到果兩頁
點知真係冇左兩頁 Or2
天悅有舖入左Vanguard
咁引誘我跌坑 ?
唔好啊~~~~(拉你走
Kenz 發表於 2011-3-10 19:37
錢力已第一時間打左我臉 =3=
Why .. Orz
Riko 發表於 2011-3-10 19:41
God knows (攤手
咩黎 ?
Riko 發表於 2011-3-10 19:41
一隻武士道的新TCG
天悅PC執左,信和個2間PC都應該就執
新舖係後面樓上,有幾個位打deck~~
白河 發表於 2011-3-10 19:41
天悅PC其實點解會執 ?
生意好像不差吧
主要係冇人打理開鋪
gigilouis 發表於 2011-3-10 19:56
真的挺爹卡路洽 (汗
卡GAME,有埋動畫-3-
窗 發表於 2011-3-10 19:57
動畫才是本 . . . (廚Mode
城大大坑東出口 ---> 石硤尾公園(足球場) ---> 賽馬會盲人中心(大坑西街) -左轉->
南昌街 ---> 南昌街、元洲街交界(油站附近) -右轉-> 一直行 ---> 天悅


35分鐘

我真係超無聊 (掩面
户倉姊(and幻想帝)才是本...(巴
Kenz 發表於 2011-3-10 21:15
不要這麼基吧
明明仲有一位女王屬性的姊姊 =3= (被巴
"卡片戰鬥不重要" ?
Riko 發表於 2011-3-10 22:03
卡片戰鬥不重要 (肯定貌
女王屬性?第幾集?
Kenz 發表於 2011-3-10 22:34
嗯 ?
就是和愛滋一樣用皇家聖騎牌組的那個
送愛滋騎士皇那集
返回列表