Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
...不先玩1沒關係嗎...=333= 再說TOV比較有愛(拖 oz13msOO 發表於 2012-11-12 01:07 [url=http://selection.sclub.com.tw/redirect.php?goto=findpost&pid=38098&ptid=76][/url
TOP
還有你忘了Tales of Graces...=3= oz13msOO 發表於 2012-11-12 20:56
其實我覺得唔知好正常 會見到呢個詞既情況印象中除左見人K島回文用過之外都未見過 -______- 平時又唔會有機會用到 Riko 發表於 2012-11-20 14:50
781# Wilson 事原: 星期日天悅玩完走果時 小Q係到問 小Q: 其實有樣野我想問好耐 咩係G點 PS: 聲線完全沒有壓低 Arbalest優 發表於 2012-11-20 19:31
頭先問左母親大人佢都話唔知 好明顯證明唔係個個人都識呢個詞 -______- Riko 發表於 2012-11-20 20:29
星期日唔知佢地邊一個講起"G點"呢個詞 我問其實點解 之前都上島見過有人用不過一路都冇GOOGLE搵解釋 之後返屋企GOOGLE左 再之後佢地就一副「正常人一定知 ,咁都唔知你唔係掛」既態度 -______-" ... Riko 發表於 2012-11-20 20:32
輕之國度 巴哈 KOMICA ACG 99770 貼吧 電玩巴士 流星 PIXIV 純品就應該唔會上糟糕島 ?=3=" 除左古狗同雅虎之外我平時上開既都係得呢幾個網站 又唔上面書又唔上高登邊有你地咁熟D潮語喎 -_________- ... Riko 發表於 2012-11-20 20:40
787# Wilson 明顯係wwwww 白河 發表於 2012-11-20 20:46
791# Wilson 我的EXP 由WINMX 數起... (遠目 Arbalest優 發表於 2012-11-20 20:49
『コードギアス双貌のオズ』 gigilouis 發表於 2012-11-20 20:52
3月OG6 + OG RENEW STARTER.. 新參戰... FULL METAL PANIC...(遠目) Arbalest優 發表於 2012-11-21 18:03
高登我只上時事台,吹水台 切JER我就見得多 G點就真係未見過 可能上學術台會有(?)=3= oz13msOO 發表於 2012-11-21 11:33
應該唔會RE EB既野 始終算比較新-3- gigilouis 發表於 2012-11-21 19:28