免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
以後都不能用正常目光看肥叉燒(⊃Д⊂)
151# Wilson


開4-5個鐘就關門,睇心情鍾意開就開,日子唔定
想唔執都幾難
白河 發表於 2011-3-10 22:59
唔怪得之我成日都捉唔到間野幾時休息
去親都唔開 =   =

老闆問題定員工問題 ?
最起碼確認了阿魯豆喜歡的是女王
雖然很黑 , 但挺合我味
上捏他俾人捏小圓阿阿阿阿阿阿
Riko 發表於 2011-3-11 17:50
已不是第一次
今日我係放學返左歸成四半先知日本地震
我從未試過情報收得咁差 =   =
東尼有冇幫我問埋 =3= ?
SO?=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:12
情報戰很重要
尤其炒緊股果陣 (認真
234# Wilson


咦咦咦!?
我唔記得左Orz..
白河 發表於 2011-3-11 23:12
巴嗄哪 ! ? (吃驚
其實 .. 日本地震關我地咩樹 ?
Riko 發表於 2011-3-11 23:16
萬人震到電視台就糟了?
下周動畫停播(毆飛
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:17
好像真的停足成星期
白河你仲唔快D幫衰人問返
唔係既我叫佢姦左你都似 !(誤
Riko 發表於 2011-3-11 23:21
小Q : Wilson , 使用強姦
Wilson 對 白河 使用「強姦」!
可惜失敗了 ! !
衰人乜人有炒日圓咩?=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:26
投機唔係只得炒外幣嘛 ~_~
小Q : Wilson , 使用強姦

Wilson 對 白河 使用「強姦」!

可惜失敗了 ! !

野生的 白河 使用了 「反擊 」!

Wilson 被強 (ry(關機
Riko 發表於 2011-3-11 23:27
小Q你係咪傻左 ?
攻擊miss左點用到反擊 ? (汗
唔出奇呀
有D地方停電,又要播特別新聞= =
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:28
震到去東京果邊 ?
246# Wilson

因為家下先有時問佢,而我又唔記得左你
聽日同佢講番~
白河 發表於 2011-3-11 23:29
嗚哇 !
效果拔群 !
Wilson受到386傷害 !
Wilson倒下了 ! !
衰人有炒日企股咩?=3=
日本又冇石油(毆
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:31
D股票成日講「受外圍大巿影響」
而且我唔知D人仲會唔會趁機買入日元

誰說的 ?
返回列表