免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
!
咁黎過 !

小Q : Wilson , 使用強姦

Wilson 對 白河 使用了「強姦」!

可惜失敗了 ! !

野生的 白河 使用了 「鸚鵡學舌 」!

Wilson 被強姦了 !

Wilson 得到了很多經驗值 !

Wilson 眼前一黑 ! ...
Riko 發表於 2011-3-11 23:33
為何我會得到經驗值 ?
第8代開始改效,信我=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:35
信你一成 , 雙目 (ry
信半成OK?=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:43
一番いいのを頼む
第一次俾男人OOO經驗 =3=(巴
Riko 發表於 2011-3-11 23:44
W:就是說我已經不是第一次,為何我會得到...(巴
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:45
自D!U =3= (誤
259# Wilson


全日本都震,
我個fd係埼玉県都6.6級.......
白河 發表於 2011-3-11 23:49
我指的是東京果d地方都震到停電、攤瘓 ?
日本有石油出口?
我表示震驚了!!=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:53
你問我日本有冇石油
又唔係有冇石油出口 (巴
266# oz13msOO


信半成變獨眼龍~~(毆
白河 發表於 2011-3-11 23:54
到時斯洛哥之眼失眼就 . . . (毆
日本真係陸沉的話我們大概會淹死 ?
其實Z2會唔會延期 . . . =3= ?
原來Wood1.24修正了逆檢2 =ˍ,=
腿了成個月終於可以開波了
399# Riko


移動用唔慣
mp/餘彈又唔知邊度睇 Or2
scan 圖個陣腦殘整左列印
副草稿咁就印哂字冇用 -.-
Riko 發表於 2011-3-19 20:37
scan圖張紙唔係放係scan的裝置內咩 ?
點會印落張圖度 ? (汗
我間房部Printer有傳真影印打印功能
搞錯左禁錯制又放錯左張紙捉唔切
跟住就印左上次打過既野上去 (自動儲存備份)
Riko 發表於 2011-3-19 21:13
紙都放錯位我只可攤手了 (攤手
期中試 assignment 仲要補考車 d野山積0廿多
Kenz 發表於 2011-3-19 21:20
assignment +1
依家一週一份直到考試週 =   =|||
呢個時候你應該安慰我 !(拍桌
Riko 發表於 2011-3-19 21:22
還這麼精神不需要了吧 =3= ?


上年係0廿今年又係0廿....
做完assignment幾乎要即刻溫書= =
Kenz 發表於 2011-3-19 21:30
溫書 . . .
我上個sem交最後一份assignment時已係考第一科果日
今個sem睇黎都唔好得去邊 =  =
返回列表