Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
上YOUTUBE睇招式後當打左等OST=3=(巴 oz13msOO 發表於 2012-12-7 13:22
TOP
最底限十多話就被斬了 Riko 發表於 2012-12-7 19:00
1534# Riko 最底限我覺得好一般...斬咗佢都唔可惜== " Arbalest優 發表於 2012-12-7 19:27
W棍 有冇興趣明年買PSV玩soul sacrifice或PSO連機 我現在打單機遊戲覺得冇咩意義=3= Kenz 發表於 2012-12-7 09:53
Menu見唔到開啟光碟機之類既選項 Riko 發表於 2012-12-8 18:55
神機電源制隔離應該有制?? 白河 發表於 2012-12-9 01:03
點解梶裕貴會咁多人討厭佢 ? 因為聲線冇變化=無實力 ? Riko 發表於 2012-12-9 06:06
??? 手動即係點 ? 夾硬扯個光碟盆出黎 ? Riko 發表於 2012-12-8 19:15
1649# Wilson 咦!? 你你新個部silam版??? 白河 發表於 2012-12-9 11:58
1650# Wilson 比起佢, 宮野真守掂好多wwwww 白河 發表於 2012-12-9 11:59
我睇親佢果D都係少年又唔係配D奸角/怪人 咁人地又真係冇乜必要變聲既(毆 oz13msOO 發表於 2012-12-9 12:30
咦 .. 某Q冇神機唔清楚 神機冇好似普通光碟機個種彈出式托盤 ? 定係有托盤但係隻碟好難拎返出黎 ? 原本就係咁定係部機有問題 ? Riko 發表於 2012-12-9 21:14
360哭哭啊 Kenz 發表於 2012-12-9 21:31