免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
上YOUTUBE睇招式後當打左等OST=3=(巴
oz13msOO 發表於 2012-12-7 13:22
咁未享受唔到個故事 =3=o
呢隻game我係為劇情而買的 =3= !
最底限十多話就被斬了
Riko 發表於 2012-12-7 19:00
屌 !
1534# Riko
最底限我覺得好一般...斬咗佢都唔可惜== "
Arbalest優 發表於 2012-12-7 19:27
問題係要點收尾
11、2話先講到班AXB48
1X話玩完 , 姐係剩低幾話D迷一次過爆晒 ?
超冇引desu
W棍 有冇興趣明年買PSV玩soul sacrifice或PSO連機
我現在打單機遊戲覺得冇咩意義=3=
Kenz 發表於 2012-12-7 09:53
psv會買
隻game觀望下先 =3=
Big lemon coke
我唔識ps3點去換碟
唔知點去整隻碟出黎 Dr2
Menu見唔到開啟光碟機之類既選項
Riko 發表於 2012-12-8 18:55

只有個實體制可開光碟機蓋 , 但碟不會推出來
4012系列好似只可手動換碟
成功
屌 ! 手動換碟真係覺得好易整壞
神機電源制隔離應該有制??
白河 發表於 2012-12-9 01:03
個制只係開光碟機個蓋
隻碟要人手用另外的方法拎出黎
點解梶裕貴會咁多人討厭佢 ?
因為聲線冇變化=無實力 ?
Riko 發表於 2012-12-9 06:06
可以咁講吧
已經撈左四五年仲成日接主役角色
但技巧上卻冇咩進步

不過我並不太討厭佢
只係成日都聽到佢把聲厭左d
???
手動即係點 ?
夾硬扯個光碟盆出黎 ?
Riko 發表於 2012-12-8 19:15
唔可以話係夾硬的
有d似從Game個盒中拎隻碟果陣咁
但冇從Game個盒中拎咁方便同容易
1649# Wilson
咦!?
你你新個部silam版???
白河 發表於 2012-12-9 11:58
yes
1650# Wilson

比起佢,
宮野真守掂好多wwwww
白河 發表於 2012-12-9 11:59
咁初號機畢竟做得耐過佢嘅 =3=
我睇親佢果D都係少年又唔係配D奸角/怪人
咁人地又真係冇乜必要變聲既(毆
oz13msOO 發表於 2012-12-9 12:30
好吧 , 下次叫佢配女主角 =3= (巴
咦 ..
某Q冇神機唔清楚
神機冇好似普通光碟機個種彈出式托盤 ?
定係有托盤但係隻碟好難拎返出黎 ?
原本就係咁定係部機有問題 ?
Riko 發表於 2012-12-9 21:14
咦 ?
冇神機你點玩Bio6 ?
咩係彈出式托盤 ?
不過部機的呢個設計係真係有d問題
360哭哭啊
Kenz 發表於 2012-12-9 21:31
糞 (ry
返回列表