Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
TOP
( ゚д゚)< 離文化卷還有四天 ( ゚д゚)< 但我真他娘的不想考啊 窗 發表於 2011-3-21 13:24
og2不是半年番嗎? 做乜係24集先換op-3-" gigilouis 發表於 2011-3-21 18:12
( ゚д゚)< 你拿我去和 原力‧W棍 比? 窗 發表於 2011-3-22 11:45
原力與你同在=3= oz13msOO 發表於 2011-3-21 20:43
恥力不足,抱枕什麼的就算買左都唔會用 -3- oz13msOO 發表於 2011-3-23 17:43
鏘鏘 !小劇場 Ver 2.0 ! 妹 :媽媽媽媽 !為什麼這次歐尼醬的床上會有個內褲脫了一半的女生阿 ?! 父 : ... (遠目 母 : ... (遠目 妹 : 哇為什麼媽媽爸爸又不說話啦 !告訴我吧告訴我吧 ?! ... Riko 發表於 2011-3-23 23:16
返到屋企上面書睇衰人個Wall睇睇下咁就一個鍾 消磨時間好方法 ? 沖涼訓覺潛 Riko 發表於 2011-3-25 09:43
302 ... 嗯 ? Riko 發表於 2011-3-26 00:54
(Qoo20) Riko 發表於 2011-3-26 00:56
12 即係邊個 ? 我剩係記得20(抬頭),36(嗚啊),360(迷) Riko 發表於 2011-3-26 01:09
599# Wilson ?? 白河 發表於 2011-3-26 01:08
雞佬 (無責任翻譯 Riko 發表於 2011-3-26 01:09
606# Riko 我對男冇興趣的說~~ 白河 發表於 2011-3-26 01:10
Riko 發表於 2011-3-26 01:15
翻譯姐 我都冇話過一定冇錯 Riko 發表於 2011-3-26 01:16