免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖

Riko 發表於 2011-3-26 01:17
本帖最後由 Wilson 於 2011-3-26 08:12 編輯
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150131725157410&set=a.420815127409.196638.526532409&ref=nf
宜家D人駛錢好恐怖 .. Orz
Riko 發表於 2011-3-26 07:48
人地阿奧有打工嘛
本帖最後由 Wilson 於 2011-3-26 08:19 編輯
都唔係咁駛掛 .. ?
明明人地都話係700蚊買到既野
Riko 發表於 2011-3-26 08:14
當開兩盒卡囉 (攤手
沒有家人e哦的話我都偶爾會這樣

這是Time cost
返緊體力勞動的工最經常出現
Wilson 好豪
有錢就算買貴左成200蚊都當冇樹
Riko 發表於 2011-3-26 08:19
扣埋車錢我當買貴$140
用在幾百蚊模型身上還算OK

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150131896910789&set=a.10150103490830789.285788.690720788&ref=nf
咁大個都未見過咁大碟既雞扒飯
Riko 發表於 2011-3-26 08:28
大的是雞扒不是雞扒飯吧 =3=
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜
Riko 發表於 2011-3-29 11:50
你這樣說我可是很傷心的 (望鳥羽莉
老子留番部份GW用來放錢包
証件(相)好7=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-29 18:55
拎GW放銀包咁豪 =3=

為甚麼要把ID卡放係果D透明位
ID卡好易被水氣弄到痴在那些透明膠上
順帶一提 , W棍的ID卡連小8放係不透明八達通套內
銀包冇錢
所以我的銀包醬一直都是放置Play狀態 =3=o
crossbone無印漫畫補完,
西布頓威能開好大,杜加奇正一白目
白河 發表於 2011-3-31 11:30
西布頓與其叫威能 , 不如說是經驗佔比較重
至於杜加奇 . . . 被人擲空乜都冇的木星七十多年 , 被扭曲根本不算出奇的事
小八同身份證唔係放落銀包度 ?
點會有放置Play呢回樹
Riko 發表於 2011-3-31 00:20
全部放入八達通套內
所以是真的放置Play
其實我曾經想開閃電十一人的盒
外星人篇好多卡我都想要
結論 : W棍是腐女

而且開卡的不止腐女
在百度中有大陸網友叫香港網友代開
七人眾三本單行本不是已出晒 ?
不過我是看免錢的所以我都未看
748# Wilson


架駛倉被爆,仲可以光盾大氣圈突入
係佢先做得出(汗

明明整左8部,一齊係宇宙打就羸了
係都要耍帥落地球同人單挑(攤手
白河 發表於 2011-3-31 22:29
盲眼斷手腳各一已不算「太」離譜
不過我忘了有沒有冷卻劑

果八部機原本不就是要在宇宙射核彈毀了地球?
落地球單挑這裏我忘了 , 需要一點提示
本帖最後由 Wilson 於 2011-3-31 23:23 編輯

任記 : 這一切都是我們掌握之內
你何時產生了我們沒有製造無害祼眼3D的能力 ?
3DS只是我們的試製品與棋子 , 目的就是為了使人們對3DS與我們的不信任且使索尼介心下降
我們已祕密地製造3DSEx-GTHS
當NGP推出巿面前三日 , 我們就推出3DSEx-SGTH !
使人們對這種反差感中感到3DSEx-SGTH的震撼 !
到時 , 人人都會捧我們(的3DSEx-SGTH)為神(機) ! !


任任好波 ! (毆
為了閃電11人Go同雷頓x逆轉
我寧願眼盲 wwwww
( ゚д゚) < 我打緊紅魔城2
( ゚д゚) < 我絕對不會說我考緊高考甚麼的
窗 發表於 2011-3-31 23:13
高考甚麼的對有能之士只是浮雲 =3=
返回列表