Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
390好貴··· Kenz 發表於 2012-12-11 20:22
TOP
唔知 ? 某Q好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐冇開過卡 =3= Riko 發表於 2012-12-11 20:24
衰人好豪 =3= Riko 發表於 2012-12-11 21:04
你邊度睇返黎 ? 同正常價差唔多差左一倍 Riko 發表於 2012-12-12 20:08
願萌其羊 Riko 發表於 2012-12-12 20:08
無限拳$50@ 露娜$40@~$50@ Riko 發表於 2012-12-12 20:39
得1X套作品都叫豪華 ? Riko 發表於 2012-12-12 20:39
某Q有一套紅料你有冇興趣要 唔想同白河佢地打複製DECK Riko 發表於 2012-12-12 21:00
感覺有一半都係冷門作品 Riko 發表於 2012-12-12 21:02
原來你已經收左野咁算 Riko 發表於 2012-12-12 21:13
東尼 ?佢放咩 ? Riko 發表於 2012-12-12 21:28
??? Riko 發表於 2012-12-12 21:31
咦 ?! Riko 發表於 2012-12-12 21:37