免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
你夠鐘嗑藥啦=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-31 23:30
對唔住 , 我係任任 =3=
我記憶中手 , 眼同腳都係義肢來的

多加奇去地球時好似只剩佢一個
加上俾多比亞的說話弄至惱羞才去地球
這個表現、甚至係向地球的報復行動 , 都是宣泄他一直以來的不滿及憤怒
與其說白目 , 倒不如說是仇恨充斥大腦
我記得不是seabook搞定的喎-3-
窗 發表於 2011-3-31 23:34
最後一下是金格度的
見到有人放原畫鳥羽莉 .. 不過要成套買好貴貴
Riko 發表於 2011-4-2 07:02
詳細 !
做做下assignment突然記起
其實逆轉要3D來把鬼?
oz13msOO 發表於 2011-3-31 23:31
需要3D的並不是逆轉 , 而是雷頓
說穿了這遊戲的本體是雷頓教授
看故事的背景和製作商是LEVEL-5便明白
逆轉的立場就像KH中迪士尼那樣 (攤手

不過寫劇本的是巧舟 , 劇本和遊戲性基本上已有一定保證 (姆指
846# Wilson
雷頓教授為什麼就要3D喎?=3=

先不管雷頓
NDS 女神異聞錄 DEVIL SURVIVOR 2 點睇?=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-2 21:00
3D高級點嘛
反正又沒衝突

咦 ? 詳細希望 , 不是只出DS的重製版 ?
不過是真的話照去馬 , 反正DS我也玩很爽
本帖最後由 Wilson 於 2011-4-3 00:02 編輯
PSP STING 海賊同盟
..人設冇愛(1s
如果系統照舊冇新野可以直接跳過?
倒是魔槍比較有愛=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-2 21:09
反正我玩免錢的 , 我大概會試試
. . . 但和夢魘一樣系統直接Pass
魔槍看下去同夢魘一樣系統 , 大概pass , 但都試試再算
魔槍只是介面似吧
應該是WT制戰棋GAME來的
因為有類似空軌的AT BREAK系統
和夢魘戰鬥上是考操作是兩回事吧...
夢魘你擺陣再好超強武器
手殘操作還是死路一條=3= ...
oz13msOO 發表於 2011-4-3 01:02
看落似夢魘就立刻嚇左一驚
W棍最擅長耍猴、老馬和手殘 Or2

AT Break ?
DEVIL SURVIVOR 2 就是沿用DEVIL SURVIVOR的系統的新作
故事人物全新,不過會追加新惡魔吧
看圖好像會有怪物對話系統(噴
出在NDS又不是3DS
重製乜野喎?=3=(毆
http://www.famitsu.com/news/201103/24041611.html

3D ...
oz13msOO 發表於 2011-4-3 01:09
那裏有和惡魔對話 ?
我說的DS是指DEVIL SURVIVOR喇
侵略者看下去與天界和惡魔好像都沒關係 ?
唔似女神系列一貫作風 =   =
[img]http://orenoturn.com/goods_image/A11562_T1.jpghttp://orenoturn.com/goods_image ... _image/A9144_T1.jpg[/img]http://orenoturn.c ...
Riko 發表於 2011-4-3 05:47
咦 ?
唔使3舊都ok wo
求先去天悅
Magic係假日原來咁多人 (暴汗
以宜家既Lycee黎講全套都係垃圾
100蚊其實都俾多佢 ..
為左張鳥羽莉同愛生買咁貴其實同做水魚冇分別
Riko 發表於 2011-4-3 17:49
作為收藏用倒冇乜所謂
收藏用就唔駛理價錢合唔合理咩 ?
Riko 發表於 2011-4-3 18:37
價錢合唔合理這個是個主觀的問題喇
MUV這東西本來人人就不會相同
好討厭EQ低既自己
明明心入面知道自己唔應該發神經但就係控制唔到自己
Riko 發表於 2011-4-3 18:44
人都會有這種時候
只是偶爾會有我這種遲來的問題
返回列表