Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
你夠鐘嗑藥啦=3= oz13msOO 發表於 2011-3-31 23:30
TOP
我記得不是seabook搞定的喎-3- 窗 發表於 2011-3-31 23:34
見到有人放原畫鳥羽莉 .. 不過要成套買好貴貴 Riko 發表於 2011-4-2 07:02
其實逆轉要3D來把鬼? oz13msOO 發表於 2011-3-31 23:31
846# Wilson 雷頓教授為什麼就要3D喎?=3= 先不管雷頓 NDS 女神異聞錄 DEVIL SURVIVOR 2 點睇?=3= oz13msOO 發表於 2011-4-2 21:00
PSP STING 海賊同盟 ..人設冇愛(1s 如果系統照舊冇新野可以直接跳過? 倒是魔槍比較有愛=3= oz13msOO 發表於 2011-4-2 21:09
魔槍只是介面似吧 應該是WT制戰棋GAME來的 因為有類似空軌的AT BREAK系統 和夢魘戰鬥上是考操作是兩回事吧... 夢魘你擺陣再好超強武器 手殘操作還是死路一條=3= ... oz13msOO 發表於 2011-4-3 01:02
DEVIL SURVIVOR 2 就是沿用DEVIL SURVIVOR的系統的新作 故事人物全新,不過會追加新惡魔吧 看圖好像會有怪物對話系統(噴 出在NDS又不是3DS 重製乜野喎?=3=(毆 http://www.famitsu.com/news/201103/24041611.html 3D ... oz13msOO 發表於 2011-4-3 01:09
[img]http://orenoturn.com/goods_image/A11562_T1.jpghttp://orenoturn.com/goods_image ... _image/A9144_T1.jpg[/img]http://orenoturn.c ... Riko 發表於 2011-4-3 05:47
以宜家既Lycee黎講全套都係垃圾 100蚊其實都俾多佢 .. 為左張鳥羽莉同愛生買咁貴其實同做水魚冇分別 Riko 發表於 2011-4-3 17:49
收藏用就唔駛理價錢合唔合理咩 ? Riko 發表於 2011-4-3 18:37
好討厭EQ低既自己 明明心入面知道自己唔應該發神經但就係控制唔到自己 Riko 發表於 2011-4-3 18:44