免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
會咩 ?
Riko 發表於 2011-4-3 18:48

明將這東西對我以外的人來說都是一元都不肯支付的垃圾
但對我來說五十上下都算還好
我已經算係常時自動發動 ..
次次都係嘈完發完神經之後冷靜左落黎先後悔
每次都係咁真係唔知自己仲改唔改到/有冇心去改
咁既性格遲早冇哂朋友/傷到屋企人
...  唉
Riko 發表於 2011-4-3 18:55
我已去到常註技能
這大概是壓力累積所致(不過我從不認為)
出到社會我不能肯定 , 我一直都是對家人和同學發惡 , 工作時倒沒啥問題
基本上應該唔會冇心改 , 問題係改唔改到
所以我一直都認為找心理醫生諮詢是個好選擇
明天mid-term
現在在找果醬的歌
沒救了 (瓣瓣
唔訓一晚最快搞定-3-
窗 發表於 2011-4-6 23:11
其實不是挺有效
第二日訓過龍又會令果晚又遲訓 (汗
執房
放野撞到冷氣機插頭
插頭撞到放櫃頂堆銀閃同R
地深吸力
後略

Riko 發表於 2011-4-11 11:28
壓返平D角
入卡套且唔好拎返出黎
明年今日你就會乜都唔記得
http://www.youtube.com/watch?v=NVwUR7tfb1E
我喜歡新畫法的高達  wing gundam好型
Kenz 發表於 2011-4-12 21:45
這比例用在00系上好像纖瘦了點 . . . =3=
Wilson 話之里好多金句 desu !
Riko 發表於 2011-4-14 21:38
淦 !
睇黎我老媽真係做得幾好
唔理你大定細 , 做錯就開火片你
不過就好似更年期咁衰少少都片 Or2
害羞了 !
Riko 發表於 2011-4-14 21:41
我係度睇返我講過d乜咁「金」(汗
新發現 !

Riko Q Qualy 讚這好 !
Riko 發表於 2011-4-14 21:52
呢句野好似係好耐之前嘅 . . . (托眼鏡
嗯啍 , 證明W棍是個紳士罷了
為啥會找我的來看
說真的那些東西沒一樣是有營養的 (汗
突然醒起一件事
四、五週前係City見到疑似易服癖的男性 (汗
a. FB我識又會回文既人唔多
b. FB ADD 左我又唔識既人好多好多
c.  無聊上一上個陣幾乎都會反射性點左你個名
d. 其他人D話題好ACG - -
e. 文章有趣程度
Riko 發表於 2011-4-14 22:10
a.我看來真是十分杯具
c.=3=
d.明明我的都好ACG =3=
?
Riko 發表於 2011-4-14 22:11
純粹懷疑喇
畢竟大學生有很多無聊的「主意」
看看迎新營就知
a. 杯具=?

p.s. 回文意思係指我會回文
印象中除左你開既帖之外我註冊咁耐都冇回過其他人
Riko 發表於 2011-4-14 22:17
悲哀
證明我真係太得閒才在FB有這麼多近況
,, 我唔明易服癖咩黎


其他人都好多
純粹我冇興趣留言
Riko 發表於 2011-4-14 22:27
即係男人 , 卻著女性衣著
先不談論是否有性別認知障礙的問題
大概都不是Cosplayer

面書上癮 (默
返回列表