免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
只係範圍最廣
最強應該係月屬-3-
gigilouis 發表於 2011-3-26 09:05
月屬的強大在於數不盡的抽牌和神抽無敵論

什麼情況也有對應方法,問題是對應的卡卻下很少,抽不到就大條了
本帖最後由 大道寺知世 於 2011-3-29 12:05 編輯
出現了!
窗 發表於 2011-3-29 08:17
流星的網址超難找OTL
652# Riko


當你同時睇零使+夏娜
你就會覺得釘宮係好煩- -
gigilouis 發表於 2011-3-29 10:22
不覺得-.-
尋左輸左幾場返到屋企突然想將全部唔會用到又唔想玩既TCG放哂佢
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜
白河BO有冇荔枝要
木場銀閃木場菲也卡魔法少女愛麗絲美羽沙耶個D都有
雀宮一戀如果要我都可以再搵 ...
Riko 發表於 2011-3-29 11:50
點解當中無GL同我-.-
爽哥想搵你做碰友 =)
Riko 發表於 2011-3-29 12:10
釘宮超有趣的!你有什麼意見嗎!?
GL 剩係玩日仲齊過我點會有野放俾佢  
你乜卡都好似有我點會有野放俾你
一係有咩要你俾個List我 ?
Riko 發表於 2011-3-29 12:23
我就說過我不是什麼都有.....

棗 恭介 【R】<--(舉手
うるさいうるさいうるさい !
Riko 發表於 2011-3-29 12:27
我沒特別喜歡的聲優,也沒特別討厭的聲優

釘宮我是沒覺得有多問題,卻也不像某爽那樣瘋狂。
但係你真係好多好多好多野都有

白河話要玩上杉美鳩人力車HOLD左
Riko 發表於 2011-3-29 12:32
...............(牆邊畫圈
一係我執好哂D R再影相上黎 ?
雖然好麻煩咁 ,,
Riko 發表於 2011-3-29 12:35
這樣很難吧?

話說我昨天把所有卡分R、U、C和屬性分類整理

分好後才發現我的R(連P)數量差不多比U多(゚д゚)
303
Riko 發表於 2011-3-29 12:36
你給我冷靜一點。

R只要無視廢R唔理數目應該會少好多 ?
Riko 發表於 2011-3-29 12:41
那樣的話就得大約1/5是有用的卡吧.....

當中月屬是最殘念的那一類.....
304
不要再裝了你這個口裡說著冷靜冷靜突然就對著爽哥進入發射態勢的變態 !(讀心
Riko 發表於 2011-3-29 12:59
呼哈呼哈?
想跳也不能跳 ( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-29 14:55
開3.0有1.0的KEY卡

其他的白卡看我將就將就(?
小Q,今天去英楊他告訴我連2~3天RS會到貨

問我要不要爆盒,爆的話可以算我便宜一點(?
( ゚д゚) < 好糟糕
Riko 發表於 2011-3-31 00:07
返回列表