大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
1727# 大道寺知世 砌deck又唔係一定張張又勁又貴既卡, 平平地都可以砌的說~~ 白河 發表於 2011-5-4 23:27
TOP
被你的平deck打敗過的我表示: 窗 發表於 2011-5-5 01:02
Si 咁我計吳國豪$15@2 五更瑠璃 發表於 2011-5-5 22:14
1767# 大道寺知世 以我所知,長沙灣機種多又有初音剩係得龍威 其他個2間係細舖仔,個d應該得好少game(e.g Seed-d,頭D),冇初音 白河 發表於 2011-5-5 23:02
夜晚有野做可能要早走 五更瑠璃 發表於 2011-5-5 22:55
1773# 五更瑠璃 http://www.danielco.com.hk/card/gundamwar/index.htm C系個場,入場要開包卡 1-10本身每人派幾張卡,打到頭3另外仲有 聽優子講,官方個d上次好似10人都唔夠, 而且個日好似撞正阿麥比賽 所以mk個場 ... 白河 發表於 2011-5-5 23:22
1774# 大道寺知世 係平時我地係長沙灣MTR行過天悅個條路途中, 再唔係星期日係地鐵站等埋你之後同你行一次?? 白河 發表於 2011-5-5 23:27
咦 .. 又話唔要 ? 五更瑠璃 發表於 2011-5-5 23:27
C.C而家出邊幾錢張到?? 白河 發表於 2011-5-5 23:33
1787# 大道寺知世 this~ 白河 發表於 2011-5-5 23:39