免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1727# 大道寺知世

砌deck又唔係一定張張又勁又貴既卡,
平平地都可以砌的說~~

白河 發表於 2011-5-4 23:27
請不要再相信沒有根據的說法了。
被你的平deck打敗過的我表示:
窗 發表於 2011-5-5 01:02
我相信都是規則誤解的錯
我知道我LAG了,不過

海貓神曲超棒的!!!

http://www.youtube.com/watch?v=sRBS9-MrRxw&feature=related
Si
咁我計吳國豪$15@2
五更瑠璃 發表於 2011-5-5 22:14
問定先,星期天出來嗎?
TO 白河

你知道長沙灣有無D咩出名多機種的機舖?

聽講初音(街機)比賽係長沙灣舉行,不過我唔知係邊間.......
1767# 大道寺知世


以我所知,長沙灣機種多又有初音剩係得龍威
其他個2間係細舖仔,個d應該得好少game(e.g Seed-d,頭D),冇初音
白河 發表於 2011-5-5 23:02
地址知否?大約點去?
夜晚有野做可能要早走
五更瑠璃 發表於 2011-5-5 22:55


約戰RS

另外幫手帶一下藍色4分DACK面找人那張
1773# 五更瑠璃


http://www.danielco.com.hk/card/gundamwar/index.htm
C系個場,入場要開包卡
1-10本身每人派幾張卡,打到頭3另外仲有
聽優子講,官方個d上次好似10人都唔夠,
而且個日好似撞正阿麥比賽
所以mk個場 ...
白河 發表於 2011-5-5 23:22


先通知你

這消息(天空比賽)也在TM流全,不要真的認為那麼少人的好

何況依現在的工作人員的水準嘛.......有東西拿己經很好.........
1774# 大道寺知世


係平時我地係長沙灣MTR行過天悅個條路途中,
再唔係星期日係地鐵站等埋你之後同你行一次??
白河 發表於 2011-5-5 23:27
你是說地鐵前行到廁所轉右果再直行果間?

如果係果間應該唔洗帶
咦 ..
又話唔要 ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-5 23:27
請帶2張

相比起抽到7-人

手牌不足更是問題OTL
再問一下

小Q明天(晚上)或後天(晚上)?
C.C而家出邊幾錢張到??
白河 發表於 2011-5-5 23:33
邊張C.C ?
話說其實低卡豆卡到頭也很強

就是5分太大,不過也算是可以有入傷害的能力

何況可以一位出沙捎+卡到頭車,2位低卡豆卡到頭

不單是S機可以而是全部機都不可以打他真是超強的

不過我很想問低卡豆卡到頭沒有加速?這是什麼巫術OTL
紅黃現在還差1張黃戰士和1張卡利斯

有種手上都是低分人就打速攻,手上黃色多就打康人的感覺

0分的黃戰士很強

先攻的話1分己經打一度......
1787# 大道寺知世

this~

白河 發表於 2011-5-5 23:39
大約$50?
返回列表