免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
有D咩R有多 ?

其他等我抽左先睇下點
Riko 發表於 2011-4-1 01:40
要抽最好去PC抽

目前開足10盒都未有CON

依加得番4盒


小Q係唔係唔玩早苗?

係就借我玩花單
混沌符的早苗超士巴啦斯
窗 發表於 2011-4-1 02:47
好多卡

好多新效果

唔多想睇....
度咪 ?
Riko 發表於 2011-4-1 03:05
度咪理亞
要睇埋抽左夠唔夠玩宙雪月守矢先
唔夠既都係要打返花宙日守矢
Riko 發表於 2011-4-1 03:07
趴啾好難出

十盒加起來得1張....

我是有多一張啦-.-
基本上花料我都有

就差靈夢1.0和早苗2.0(還有極難找的巫女萃香)

是我的巫女度不夠嗎OTL
嗯 .. 都係唔知
Riko 發表於 2011-4-1 03:11
鵰兄常常玩果隻

要買野加分果隻
星期六出唔出得黎
我比左河童你先
窗 發表於 2011-4-1 03:17
星期六未必得

最好星期日
東方雪單幽幽子 完成

東方紅魔異變 完成

RS快打更新 完成
3.0 RC(RenewRare)易唔易出 ?
Riko 發表於 2011-4-1 03:19
不懂

RC是什麼?
!?
Riko 發表於 2011-4-1 03:22
換出2分2000攻女戰士、2分500攻藍戰士、2分電單車、2分白虎戰士

換入一分紅戰"侍",1分粉紅戰士,2分OOO(蟲),2分OOO(通常)
一包有2張舊SET

有機會是R

目前所知道大約一盒有13~15張R(連舊R)
狼辛大結局
補完開始 !
Riko 發表於 2011-4-2 07:39
怎樣?今天可以過來嗎?
唔得
今日果然要出去荃灣飲
Riko 發表於 2011-4-2 11:17
OTL          
那小Q你明天出來嗎?

另看了這個日單,好像很棒

不過我如果下了オレンジ的話,我同時也會下 洩矢 諏訪子 2張和 寅丸 星 3張吧
返回列表