大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
TOP
只不過幹也未開效果就比菲利斯送回老家結婚 gigilouis 發表於 2011-4-11 08:49
(望頭先堆LYCEE ... 冇心情玩俾我冷靜下先 Riko 發表於 2011-4-11 11:31
把破*次數歸零(拖走 窗 發表於 2011-4-13 01:36
緋彈9完食 每次結尾都可以超展開睇黎已經算係赤松常註技能 Riko 發表於 2011-4-13 12:42
未知 要天裝紅既唔係佢係某音 Riko 發表於 2011-4-14 12:34
1072# Riko 其實呢個係年紀既問題, 通常有一個大+一個細既,屋企人通常都係叫你讓個細的 我屋企都係甘,之前試過幾次吵到打架甘濟 如果係兄弟/姊妹既情況會可能好d,起碼會容易溝通d先 ... 白河 發表於 2011-4-14 20:32
1109# 大道寺知世 以前既我超弱氣的說, 而且一調教跟住後果就係被第2個調教番~~(攤手 白河 發表於 2011-4-14 23:30
1個人同時有5個能力定分開先 分開既話我可以接受(爆 同時的話不如一開始唔好限制劍使用量= = 見人就砍算X數把啦,仲打? oz13msOO 發表於 2011-4-15 01:44
櫻好可愛紗雪好帥雙槍好帥skill名好帥妖精帝國FRIPSIDE果然棒 聽人講劇情好中二不過對剩係收圖收歌既我冇影響 (挺 不過出左咁耐你先玩 ? 一堆OPED插曲我都收左好耐聽左好耐 雖然之前追加版好似加左新曲我都未搵 ... Riko 發表於 2011-4-15 12:26
1160# Riko 人物強度廚得過藍染 劇情就算中二都冇乜出奇(毆飛 伸報:我冇玩過=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-15 16:34
緋彈1熟肉完食 Battle Shooting 好無力 不愧係JC ? OP歌普通畫面冇動感 ED歌唔好聽畫面好奇怪 http://i111.photobucket.com/albums/n143/KRIAQQ/ARIA0 ... Riko 發表於 2011-4-15 18:27
唔關奈奈事囉-3- 我只係對釘宮同平x綾有反感 gigilouis 發表於 2011-4-15 23:03
在2009年4月播出的大人氣TV動畫「天才麻將少女」估計不少人都看過吧。雖然裡面的麻將打法和現實中相去甚遠,不過看起來卻十分過癮。如今日本最大的現代麻將大會「麻將最強戰」即將開始,而為天才麻將少女宮永咲配音的 ... 白河 發表於 2011-4-16 00:16