免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
出之前唯一想要既玲愛制品版偏偏咁勁
即係叫我放棄姐
Riko 發表於 2011-4-28 20:27
我論你有更想要的東西

少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
Riko 發表於 2011-4-28 20:53
如果有對手對應宣言不能我論從此之後沒有誰可以打倒日屬。
本來係ok既
不過同美羽撞左依點已經可以放棄佢-3-
gigilouis 發表於 2011-4-28 21:27
(望 換裝 8個位 EX1 3頭2尾

你覺得是那一個比較好呢?
咕咕
所以蟲之歌真係成堆咸 (ry
Riko 發表於 2011-4-28 21:14
所以蟲之歌真係成堆咸.... X

所以蟲之歌真係成堆就快變成咸.....  O
換裝?
gigilouis 發表於 2011-4-28 22:10
我在說那一張還不明白嗎?
可對應 >弱
不可對應 >強
都係好似聖咁1Game1次包埋基本能力宣言不能又正常又有強度好
Riko 發表於 2011-4-28 22:00


所以才要南‧無‧三(?
http://www.youtube.com/watch?v=mGjKg8ACk8M
既視感 !
Riko 發表於 2011-4-28 22:32
刃物可是病嬌的基本裝備啊(拖
話說某Q妹這星期又變正常了

.. 這種反覆無常算什麼嘛 (圈
Riko 發表於 2011-4-28 22:48
要不要去裡伏見稻荷神社許願?
唔知
一時好討厭成日發神經口氣串到乜咁
等我決定唔同佢講野無視佢
之後隔一排又好正常搵你講野我玩下你你玩下我關係良好
其實其他兄弟姐妹係唔係都係咁  ...
Riko 發表於 2011-4-28 23:16
就目前(你們的情況)來看

我確定"弟弟"和"妹妹"是完全不同的生物。
.. 除左性別唔覺得有咩唔同 ?
Riko 發表於 2011-4-28 23:26
就是說我家弟弟和你們家的妹妹完全不同
性別仲唔夠?
例如比你都唔會問妹妹借A書睇啦(毆飛
oz13msOO 發表於 2011-4-28 23:38
如果你會問你的弟弟拿那樣的東西,我相信己經不是什麼恥力不恥力的問題了......
1498# Riko


幫佢拎枝筆之類既野會講唔該,
瞓覺會講早抖~
白河 發表於 2011-4-28 23:37
我倒覺得正因為是家屬所以才不會那麼客氣......客氣的話對外人不就己經夠了嗎...........
1505# oz13msOO

[設計對白]
哥:喂喂,你有冇個d書呀!?
妹:咩個d書呀?
哥:個d呢~~
妹:係咪呢d呀?(遞BL書

[/設計對白]
白河 發表於 2011-4-28 23:42
果然被稱呼作白河紳士的確不是浪得虛名........
今天去了PC開半盒LYCEE

除了下面3張外都中癈紙

另,要找白卡可以先找我





話說今天白河中了什麼?
返回列表