窗 當前離線
超高校級の戀戀控
而家C系正常一燒就燒4位數字 orz gigilouis 發表於 2011-3-31 21:43
TOP
$800? 今天我去抽東方3.0可是燒了$2000耶(挺 大道寺知世 發表於 2011-3-31 22:32
http://hk.news.yahoo.com/article/110330/4/njkb.html 任記深深受左一擊 睇黎只係買NGP係正確的-3- gigilouis 發表於 2011-3-31 22:30
和神手有什麼關係? 話說今次來貨價又貴抽得又爛 可以說是目前最失敗的一次OTL 大道寺知世 發表於 2011-3-31 22:42
TRANS-AM? 唔打機顯卡什麼的都是浮雲=3= oz13msOO 發表於 2011-3-31 23:09
767# Wilson 眼同腳應該冇事?? 杜加奇同托比亞係宇宙咀炮去到地球, 單機同托比亞打,點知俾人斬件,加0距離開I力場 最後俾西布頓hit end搞掂~~ ... 白河 發表於 2011-3-31 23:32
748# Wilson 架駛倉被爆,仲可以光盾大氣圈突入 係佢先做得出(汗 明明整左8部,一齊係宇宙打就羸了 係都要耍帥落地球同人單挑(攤手 白河 發表於 2011-3-31 22:29
邊度買 ? 可能收埋左要問先有 仲有mk PC 轉左位喎 Riko 發表於 2011-4-1 01:27
( ゚д゚) < 仲以為係信和或者淘寶添 Riko 發表於 2011-4-1 02:19
要抽最好去PC抽 目前開足10盒都未有CON 依加得番4盒 大道寺知世 發表於 2011-4-1 02:38
嗯 .. 都係唔知 Riko 發表於 2011-4-1 03:11
永琳( ゚д゚) < ... 永琳(゚д゚ ) < 公主大人這裡有個只注意你胸部的傢伙喔 ! Riko 發表於 2011-3-31 00:48