免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
而家C系正常一燒就燒4位數字 orz
gigilouis 發表於 2011-3-31 21:43
不是orz
燒了顯卡和火牛
$800?

今天我去抽東方3.0可是燒了$2000耶(挺
大道寺知世 發表於 2011-3-31 22:32
?!
神手
http://hk.news.yahoo.com/article/110330/4/njkb.html

任記深深受左一擊
睇黎只係買NGP係正確的-3-
gigilouis 發表於 2011-3-31 22:30
早說了為左打機整壞對眼好反智(攤手
和神手有什麼關係?

話說今次來貨價又貴抽得又爛

可以說是目前最失敗的一次OTL
大道寺知世 發表於 2011-3-31 22:42
你在哪抽?
TRANS-AM?
唔打機顯卡什麼的都是浮雲=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-31 23:09
( ゚д゚) < 我打緊紅魔城2
( ゚д゚) < 我絕對不會說我考緊高考甚麼的
767# Wilson


眼同腳應該冇事??



杜加奇同托比亞係宇宙咀炮去到地球,
單機同托比亞打,點知俾人斬件,加0距離開I力場
最後俾西布頓hit end搞掂~~ ...
白河 發表於 2011-3-31 23:32
我記得不是seabook搞定的喎-3-
748# Wilson


架駛倉被爆,仲可以光盾大氣圈突入
係佢先做得出(汗

明明整左8部,一齊係宇宙打就羸了
係都要耍帥落地球同人單挑(攤手
白河 發表於 2011-3-31 22:29
根本就係為左污染地球-3-
seabook 手腳完好
有老婆有仔開左面包店
號稱gundam史上最好運男人
邊度買 ?

可能收埋左要問先有
仲有mk PC 轉左位喎
Riko 發表於 2011-4-1 01:27
( ゚д゚) < ....
( ゚д゚) < 當然是訂的啊

問過,好似無
( ゚д゚) < 仲以為係信和或者淘寶添
Riko 發表於 2011-4-1 02:19
信和好貴
淘寶更貴
要抽最好去PC抽

目前開足10盒都未有CON

依加得番4盒
大道寺知世 發表於 2011-4-1 02:38
邊間
混沌符的早苗超士巴啦斯
嗯 .. 都係唔知
Riko 發表於 2011-4-1 03:11
dominion
星期六出唔出得黎
我比左河童你先
永琳( ゚д゚) < ...
永琳(゚д゚   ) < 公主大人這裡有個只注意你胸部的傢伙喔 !
Riko 發表於 2011-3-31 00:48
頭先睇到就覺得怪怪地


輝夜( ゚д゚) < 你這偽物為甚麼要裝永琳
返回列表