免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
有無腦嫁
A書呢D野緊係問老豆拎-3-
身邊個個朋友有玩+呢度半數有玩sc
每次上人地屋企都睇到一枱sc
我表示:                                                                                                                還是龜家玩大帝國吧-3-




有無人記得上次逆檢漢化左幾耐
身邊朋友同學呢度冇一個人玩BS
自己左手打右手的次數多過同街外人打6X倍
這種感覺都挺特別

唔止半年 , 好似差不多一年
逆檢2文字量更多 , 可能要更多時間
食生肉吧 ...
Wilson 發表於 2011-5-4 00:38
我那群玩sc的朋友之前都有玩bs
但好似放哂

我會腸胃炎耶-3-(誤
睇唔明/要對照,我情願唔玩-3-
+1

每次一個人去到天悅都....OTL

話說大帝國己經爆了第一輪,故事做得很不錯,不過每回合得一次EV是怎麼回事啦
大道寺知世 發表於 2011-5-4 10:20
+1
戰鬥不太好
還有katerin不能推是怎樣(翻桌(king core篇論外
請不要再相信沒有根據的說法了。
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:31
被你的平deck打敗過的我表示:
日版定港版 ?
日版就太可惜了
我有卡想收 Or2

日版知道大概
漢化作補完
兩版制霸嗯哼 ~
Wilson 發表於 2011-5-5 00:05
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的
紳士的話題

求alice soft跨牆方法
大帝國2人物介紹&sample voice
Kenz 發表於 2011-5-7 18:51
?!
咁快出大帝國2?
Z2 L+R+SELECT+?(唔記得仲洗唔洗按其他製)
可以屈S/L

有冇得快速RESTART遊戲是看遊戲本身有沒有設定
SRWZ2製作組算厚道設計USER FRIENDLY明比你屈S/L
oz13msOO 發表於 2011-5-7 18:06
L+R+SELECT+START
1940# Kenz


係**6
因為橫左既機既格鬥同射擊係*
不過可以彈到7格鬥以下既機
gigilouis 發表於 2011-5-10 22:49
如果你單指格鬥同射擊的話
橫掉的機只是在計算部隊戰鬥力時為格鬥*射擊*


因為係彈格鬥力值唔係格鬥力
所以橫左都彈到機
gigilouis 發表於 2011-5-11 10:07
你一定是誤會了甚麼
www.carddas.com/crusade/image/about/rule_book/manual_13.jpg
橫了的機体只是在部隊戰鬥力計算時才視為*頭*射
平常不會橫了就變*頭*射
原來 Cinnamoroll 即係肉桂狗
肉桂狗即係 Cinnamoroll
五更瑠璃 發表於 2011-5-11 18:29
一聽到肉桂就肚餓
1953# 窗




因為卡連可以飛上去接先有咁既情況
gigilouis 發表於 2011-5-11 19:49
我知道
可是這和我說的有關係嘛?
小q

今日見到$25芵蘭2.0同$25紅霧異變,你要唔要收?



某窗有無開東方混沌符2.0?我有些u和c想要
大道寺知世 發表於 2011-5-11 23:02
我現在開得一盒
一係遲d開多幾盒先

另五月尾有比賽去唔去
2014# 窗

只不過講返可以彈到機
gigilouis 發表於 2011-5-12 08:54
那個....我知道卡蓮飛到出黎
我都知佢橫左都彈到機
但我說的是他就算橫了也不會變格鬥*射擊*
返回列表