窗 當前離線
超高校級の戀戀控
TOP
Z2的PP麻... 底力對雜魚有用但對老闆呢... 半條血我想還是不要冒欠比較好(拖 S系中期後期大都有鐵壁/精神倉庫/自帶底力... R系被一炮紅血底力迴避力大UP倒是很有喜感=3= 不過我想這個是看運氣吧去手動就有點那個.. ... oz13msOO 發表於 2011-4-24 23:50
點解玩老翻仲可以咁威威?=3= 世界如此歪曲(BY傻那 oz13msOO 發表於 2011-4-26 00:12
http://www.youtube.com/watch?v=PSM9vUGhJBY&feature=related 大道寺知世 發表於 2011-4-26 15:17
1399# 窗 咦咦咦!? 點解我見唔到你既!? 白河 發表於 2011-4-25 01:16
有應募有閃早苗有閃靈夢 決定左打咩色咩人先 ! 星期日囉 Riko 發表於 2011-4-25 20:24
耶撚戰弗撚? 你係米上得高登多?(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-26 17:47
alpha外傳坐部機氣勢都勁D啦(毆飛 oz13msOO 發表於 2011-4-26 23:32