免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
zexal 1&2完食
op很電波
ed歌詞很有問題
劇情推進和戰鬥都不錯
另好像很多伏筆
我覺得我今日好似見過白河
去CWRG都見到有人玩WS算點
Z2的PP麻...

底力對雜魚有用但對老闆呢...
半條血我想還是不要冒欠比較好(拖
S系中期後期大都有鐵壁/精神倉庫/自帶底力...
R系被一炮紅血底力迴避力大UP倒是很有喜感=3=
不過我想這個是看運氣吧去手動就有點那個.. ...
oz13msOO 發表於 2011-4-24 23:50
剎那點再攻擊和技量 經常能先手反擊 超imba-3-
點解玩老翻仲可以咁威威?=3=
世界如此歪曲(BY傻那
oz13msOO 發表於 2011-4-26 00:12
老番索索:我們代表主流民意
=3=
http://www.youtube.com/watch?v=PSM9vUGhJBY&feature=related
大道寺知世 發表於 2011-4-26 15:17
我記得仲有下一段-3-?
instrumental 派-3-
宗教戰爭....我們終於可以看見耶穌了嗎-3-(拖
1399# 窗


咦咦咦!?
點解我見唔到你既!?
白河 發表於 2011-4-25 01:16
我在white canvas旁看見你的
可能你無望到我呢邊-3-
有應募有閃早苗有閃靈夢


決定左打咩色咩人先 !
星期日囉
Riko 發表於 2011-4-25 20:24
地靈殿(0s
同人講交收野
佢話唔得閒
兩個星期後call佢話未出糧無錢,有錢call我
然後就成個月無消息
耶撚戰弗撚?
你係米上得高登多?(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-26 17:47
我承認我成日上高登
不過都係睇獌猁互咬-3-

其實耶穌明明係地球上最多人記得既人形生命體-3-
個個都話積加在alpha2和og都沒有alpha外傳那種味道
但我又聽唔出有乜問題-3-
alpha外傳坐部機氣勢都勁D啦(毆飛
oz13msOO 發表於 2011-4-26 23:32
og都有同一部喎-3-
大帝國始動
返回列表