免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-4-29 06:47 編輯
1505# oz13msOO

[設計對白]
哥:喂喂,你有冇個d書呀!?
妹:咩個d書呀?
哥:個d呢~~
妹:係咪呢d呀?(遞BL書

[/設計對白]
白河 發表於 2011-4-28 23:42
[文章續寫]
白河「…………(  ゜д゜)」
白河妹「嗯 ?有問題嗎 ?我就是喜歡BL!我就是腐女!但我好好地掩蓋住生活著,這不就行了麼!」
白河「……」
白河妹「呼呼…可不是我在自誇,我的守備範圍超級大。不管是生物還是二次元還是無機物,只要觸動了我的心弦,我就可以腦內補完+YY。」
白河「……那你該不會也YY現實中的男生吧?」
白河妹「哼,沒什麼好隱瞞的,我昨晚上還夢到哥哥你被FB的朋友輪〇了!」
[/文章續寫]
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-4-29 06:47 編輯
我倒覺得正因為是家屬所以才不會那麼客氣......客氣的話對外人不就己經夠了嗎...........
大道寺知世 發表於 2011-4-28 23:57
I agree with you
星期日有冇人出天悅-3-?
gigilouis 發表於 2011-4-29 22:08
PASS
唔得閒有野做
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-4-30 08:21 編輯


GL 有冇辦法幫我搵到

因為m同mp既價都比人炒高-3-"
gigilouis 發表於 2011-4-30 08:59
如果真係想搵既大約幾$先收到 ?
白河得閒既幫我問下優子係唔係有古蘭修出
唔該哂
150 up
gigilouis 發表於 2011-4-30 09:06

咁見到幫我試下收
用過蘭卡&雪露越睇越覺得豪快十文字斬唔算勁   
不過望到200蚊三張其實幾想收定先 -p-
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-4-30 09:23 編輯



天悅/英揚有冇返到貨 ?
1530# 五更瑠璃


天悅未見有(上星期)
PC有但夏洛特貴d,要$100
白河 發表於 2011-4-30 09:27
鈴呢 ?
1535# 五更瑠璃


好似$70-80左右~~

優子張古籣修放$30,你要唔要!?
白河 發表於 2011-4-30 09:40

冇花冇摺就要
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-4-30 19:32 編輯

GL
銀河 Beam Taruba 150@3算唔算正常
有冇可能收得平過呢個價 ?
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-5-2 01:05 編輯
1556# Kenz
蘭斯紅蓮雙機睇下有冇得跌 $90有點接受唔到....<-------90係最低
gigilouis 發表於 2011-5-1 21:52
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b18254559
What is this
可以再問下有冇三
根據以前經驗 robo 放得出黎應該都唔止一張
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-5-2 01:10 編輯

我都係覺得卡要拎上手玩先有癮

而且WS呢D冇技術可言剩係玩運既TCG完全唔岩我
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-5-2 01:09 編輯

白河你頭先同吳國豪去左邊 - -
去到搵完都唔見你地
搵間野都行左我二十分鐘
電話又冇電打唔到
跟住都係走返去兆萬同麻麻食飯
返回列表