免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
0岩價有幾多收幾多(上限為3張)
Kenz 發表於 2011-5-11 13:25
而且你係想收Deck底定點 ?
1975# 五更瑠璃
試下落3張打deck
唔緊要 我去acg搵人放 唔洗問robo住
Kenz 發表於 2011-5-11 20:51
都係覺得舊卡蓮勁D
剩係可以接高戰已經差好多
1977# 五更瑠璃


接高戰有布丁
而且卡蓮坐機大多得6防
對面一過6攻就出事-3-"
gigilouis 發表於 2011-5-11 21:04
布丁一定抽到/出到就係
而且可以起動狀態接人同再起動狀態接人又係兩回事
計防既SP咪又係一樣
SP 如果唔駛R開效真係勁到hihi
要R開效我真係唔覺得有咩用
要唔食效我直接用辰氣流好過 Desu
unit
高文*2
Tristan*3
Mordred*3
Tristan X Mordred *3
弓天*3
蘭斯洛特*3
蘭斯洛特阿法魯*3
特派裝填車*3

chaaracter
小狼*3
zero*3
吉諾*3
亞莉亞*3
布丁*3
紅月*3
拉米亞*3
瑠璃*3

command
SPD *3
萌眾罵聲 *3
RECount *3
BO 係咪有 Tristan
如果有既放唔放 ?
1981# 五更瑠璃
玩圓桌用埋雙機
仲有裝填艦得1 (大汗
gigilouis 發表於 2011-5-11 21:40
都唔係Decklist黎
你幾時產生左上面得50張既錯覺
1981# 五更瑠璃
SPD= Special Police Dekaranger?
土佬有冇$10小狼?
Kenz 發表於 2011-5-11 21:44
SPECIAL PROMOTE DRAW

其實咩係
小狼 < 小狼似邊個 ?

spd < 特搜戰隊都冇睇過你好打有限
我完全get唔到-3-"
gigilouis 發表於 2011-5-11 21:49
隨左橙之外有冇Geass系既人可以拉直自己D機 ?
新室 ?
1991# 五更瑠璃

zero?
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:03
...

吐糟不能的說
咁多個小狼指邊個
我只諗到cc的-3-"
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:18
李小狼
1986# 五更瑠璃
吉諾機? ok啊
Kenz 發表於 2011-5-11 21:54
$10@有冇問題 ?你唔放我先開帖收
1997# 五更瑠璃


朱雀唔好打
打達巴好過
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:29
呢個係主題既問題

打哥哥VF既你應該好明白呢個道理
1997# 五更瑠璃
仲有成24人仲多過機-3-
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:29
都話個個唔係Decklist黎
你有冇睇過卡既數目 ?
返回列表