免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖


HF卡到頭先還你

反正我最多打一張就夠。
大道寺知世 發表於 2011-5-4 22:56
其實白河點解你唔玩綠黑 ?
里阿修+古蘭修+炸地好似好勁咁
吳國豪和周音方面有消息了嗎?我指換/放卡
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:02
周音好似搞緊Project定考緊試唔得閒
根據最近的RS進度

我怕這樣下去我不用放他換都自己找到了.....
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:11
?

你估個個都好似你咁識吸天裝紅 ?-______-
大尼爾亞修要國力換
仲有尼爾亞修避唔到古蘭修炸機
反而超重存破壞者就避到
gigilouis 發表於 2011-5-4 23:10
? 我又冇話里阿修古蘭修要一齊出
コロス 咁既樣都值咁貴 ?-______-
328呢 (望

轉左人唔同寫法就會看不懂(例如GW)
BS我偶然都會解錯txt
結論 : 有d人認知/語文能力係差D
Wilson 發表於 2011-5-5 00:08
328 ?
讚好
Wilson 發表於 2011-5-5 00:11
讚好 +1
訓唔著上左優子個博客度睇左一陣
...
...
...
(碌碌碌)
...
...
...

( ゚д゚) < 這根本就是白河和優子的愛巢嘛

會留言的每個都是白河白河耶

( ゚д゚) < DX呢 ?你們把DX趕到那兒了 ??

...
...
...
(碌碌碌)
...
...
...

嗯 .. ?你說我YY過頭了 ? .. 對不起對不起
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的
窗 發表於 2011-5-5 01:03
有犯罪的味道 !
紅色有咩高戰機好用 ?
Wil ~~~ son ~~~ (某某電影的意味
卡舖喇
GWF時不是十分「出名」嗎 ?
Wilson 發表於 2011-5-5 03:38

但係關咩事 ?
小Q頭像原圖希 . . . (毆
Wilson 發表於 2011-5-5 03:39

我唔係貼左啦咩 ?
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
抱歉 !
我超級想睡 ! ! !

┌——————┐
| 離開討論區  |
└——————┘
Wilson 發表於 2011-5-5 03:41
嗚哇 !
返回列表