另 HF卡到頭先還你 反正我最多打一張就夠。 大道寺知世 發表於 2011-5-4 22:56
TOP
吳國豪和周音方面有消息了嗎?我指換/放卡 大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:02
根據最近的RS進度 我怕這樣下去我不用放他換都自己找到了..... 大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:11
大尼爾亞修要國力換 仲有尼爾亞修避唔到古蘭修炸機 反而超重存破壞者就避到 gigilouis 發表於 2011-5-4 23:10
328呢 (望 轉左人唔同寫法就會看不懂(例如GW) BS我偶然都會解錯txt 結論 : 有d人認知/語文能力係差D Wilson 發表於 2011-5-5 00:08
讚好 Wilson 發表於 2011-5-5 00:11
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的 窗 發表於 2011-5-5 01:03
卡舖喇 GWF時不是十分「出名」嗎 ? Wilson 發表於 2011-5-5 03:38
小Q頭像原圖希 . . . (毆 Wilson 發表於 2011-5-5 03:39
抱歉 ! 我超級想睡 ! ! ! ┌——————┐ | 離開討論區 | └——————┘ Wilson 發表於 2011-5-5 03:41