免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
說到島民你會想起K島島民一般 (誤
Wilson 發表於 2011-5-5 03:44
這個島已經腐敗了 !(意味不明
我本身就應在兩小時前睡了 Or2



Wilson 發表於 2011-5-5 03:46
我正常都應該10點就上床訓 .. 但係睇左幾本小說都係訓唔著 -___-


byebye
熄電腦返上床

o ya su mi na sai
小q
你有冇比過頭上注意同球棒我-3-?
gigilouis 發表於 2011-5-5 08:56
球棒未搵
頭上注意記得你上次話唔要
GL
藍色三分快速312抽牌機放幾錢
最貴10@-3-
gigilouis 發表於 2011-5-5 21:59
Si
咁我計吳國豪$15@2
問定先,星期天出來嗎?
大道寺知世 發表於 2011-5-5 22:51
夜晚有野做可能要早走
1766# 大道寺知世


我應該出一陣天悅,之後過MK打比賽~~
白河 發表於 2011-5-5 22:58
為左獎品掉低朋友既白河實在太令我shock了 !
1770# 五更瑠璃

買一包拎一堆卡
白河 發表於 2011-5-5 23:05
?
另外幫手帶一下藍色4分DACK面找人那張
大道寺知世 發表於 2011-5-5 23:23
咦 ..
又話唔要 ?
1773# 五更瑠璃


http://www.danielco.com.hk/card/gundamwar/index.htm
C系個場,入場要開包卡
1-10本身每人派幾張卡,打到頭3另外仲有
聽優子講,官方個d上次好似10人都唔夠,
而且個日好似撞正阿麥比賽
所以mk個場 ...
白河 發表於 2011-5-5 23:22
(碌碌碌
...
...
...
(望獎品
...
...
...
.. 請加油
再問一下

小Q明天(晚上)或後天(晚上)?
大道寺知世 發表於 2011-5-5 23:32
聽日要出安定/食飯
後日要開始上VA course
其實我想星期日唔出 ..
我都係同吳國豪星期六出算
話說其實低卡豆卡到頭也很強

就是5分太大,不過也算是可以有入傷害的能力

何況可以一位出沙捎+卡到頭車,2位低卡豆卡到頭

不單是S機可以而是全部機都不可以打他真是超強的

不過我很想問低卡豆卡到頭沒有加速?這 ...
大道寺知世 發表於 2011-5-5 23:37
都內置唔食Attact要加速黎做乜
又要同人約過時間 ..
Tony 如果人地轉唔到時間你星期日可唔可以幫我trade野
返回列表