說到島民你會想起K島島民一般 (誤 Wilson 發表於 2011-5-5 03:44
TOP
我本身就應在兩小時前睡了 Or2 潛 Wilson 發表於 2011-5-5 03:46
小q 你有冇比過頭上注意同球棒我-3-? gigilouis 發表於 2011-5-5 08:56
最貴10@-3- gigilouis 發表於 2011-5-5 21:59
問定先,星期天出來嗎? 大道寺知世 發表於 2011-5-5 22:51
1766# 大道寺知世 我應該出一陣天悅,之後過MK打比賽~~ 白河 發表於 2011-5-5 22:58
1770# 五更瑠璃 買一包拎一堆卡 白河 發表於 2011-5-5 23:05
另外幫手帶一下藍色4分DACK面找人那張 大道寺知世 發表於 2011-5-5 23:23
1773# 五更瑠璃 http://www.danielco.com.hk/card/gundamwar/index.htm C系個場,入場要開包卡 1-10本身每人派幾張卡,打到頭3另外仲有 聽優子講,官方個d上次好似10人都唔夠, 而且個日好似撞正阿麥比賽 所以mk個場 ... 白河 發表於 2011-5-5 23:22
再問一下 小Q明天(晚上)或後天(晚上)? 大道寺知世 發表於 2011-5-5 23:32
話說其實低卡豆卡到頭也很強 就是5分太大,不過也算是可以有入傷害的能力 何況可以一位出沙捎+卡到頭車,2位低卡豆卡到頭 不單是S機可以而是全部機都不可以打他真是超強的 不過我很想問低卡豆卡到頭沒有加速?這 ... 大道寺知世 發表於 2011-5-5 23:37