免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1943# Riko


係呀...
所以如果有人話創聖紅仲係中位...
ER...我表示... 幹 你騙我!!!
頭先交收 條友問我近期玩乜 我話天元
再補多句...天元真係好杯 一D都唔好打
之後佢就話我廢 再發表偉論..
之後我覺得我真係唔識打DECK...

我終於明白點解彩鑽咁貴
原來有人一副DECK 落7,8部

我終於明白點解天元個本國唔會穿
我數佢有講出黎既CARD 都已經差唔多70張........

我終於明白原來起手原來唔只6張卡 同一TURN PLAY一部機
1分PLAY 機 2分PLAY機 3分PLAY 機 4分PLAY 機
合體果時個場可以有5,6部機

我終於明白原來3分唔PLAY祼眼
只要4分PLAY到紅蓮 一樣合到體

仲有... 原來天元係連男人都唔需要信賴
就可以轟低果D 咩舌呀... 咩野BEAM 呀之類

天元果然好廚!!!!!!!
星期五NP
星期日NP
星期六我去同白河燒卡
1976# 白河


對對
狂氣MODE的TONY 非常恐怖
會手持雙叉 倒立地 跳結他他舞
而且仲會雙腳放係頭 手指插鼻!!!!!
1974# Riko


這絕對是進入八奇領域的第一步
1984# 白河


我未有狂氣MODE既修行!!
http://www.projectcore.jp/product/53051
http://www.projectcore.jp/product/53042

有無人答到....
國力要求果度唔同
仲算唔算相同效果

我完全CONFIRM 唔到...
我叫做胖虎 , 我係小霸王 (ry
Wilson 發表於 2012-12-13 21:30
孫策大人!!!
2003# 白河


打個電話同佢講 之後搵日比返佢啦
唔見3張M 佢應該會超頭痕= =
2005# Kenz


好 我BUY BO
反正果副野都剩係同你地FUN PLAY 下
你地覺得可以就OK了
2009# 白河


明顯啦
GL 銀包9果3張 MC P 你要唔要?
武士道D垃圾袋真係垃圾黎
放係度無用...都自己爆= =
返回列表