免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
剛剛在怪獸見到GL同大姐
另外有好似烏龜奧同赤沙的人 (汗
Wilson 發表於 2011-3-2 18:37
唔叫我地-3-
仲有某斌同dx

我知你指邊個
但唔係duo
代知世問
窗棍你幾時出天悅?
這是一個好問題 !
一到三次元我的萌屬性就變成無口 =3= (眾暴毆
我不知誰是斌哥
. . . 大劑 , 原來我認不出DX (掩面

看來我又認錯同一個人
Wilson 發表於 2011-3-2 20:18
知世

不過同duo真係有d似
認錯唔出奇-3-
Who
小忍A夢 發表於 2011-3-2 21:45
見到話比你知-3-
收左$就係時候換生活態度4 -3-
? ..
小忍A夢 發表於 2011-3-2 22:45
講緊o個$6000
< 生活態度

?
小忍A夢 發表於 2011-3-2 22:48
iphone
.. 點解係生活態度 ?
小忍A夢 發表於 2011-3-2 22:53
因為香港人大多都有1部-3-"
小q
新型加具土 50@要唔要-3-?
有2張
天悅PC其實點解會執 ?
生意好像不差吧
Wilson 發表於 2011-3-10 19:55
主要係冇人打理開鋪
幫我還價90蚊試下
唔得先再諗
Riko 發表於 2011-3-10 20:38
係卡鋪睇到
冇得還價-3-
有無人入左PC個群
窗 發表於 2011-3-10 20:26
咩名?
orz同海賊戰隊無限期停播 orz
返回列表