免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
其實白河點解你唔玩綠黑 ?
里阿修+古蘭修+炸地好似好勁咁
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 23:03
大尼爾亞修要國力換
仲有尼爾亞修避唔到古蘭修炸機
反而超重存破壞者就避到
小q
你有冇比過頭上注意同球棒我-3-?
GL
藍色三分快速312抽牌機放幾錢
五更瑠璃 發表於 2011-5-5 21:50
最貴10@-3-
本帖最後由 gigilouis 於 2011-5-6 22:41 編輯

小q
你聽日見到某豪幫我問新田 いちか-3-
OG 動畫係唔係有兩套 ?
兩套之間有冇關係 ?
唔玩Game會唔會睇得明 ?
第一集一開始就奪魂者對古鐵(?) ?
南部響介原來係惡繹 ?
如果有兩套既其實我睇緊邊套 ?- - ...
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 08:29
OG1主要係SRX小隊
OG2反而係響介係依姐
都係唔打炸地-3-
1865# Kenz


因為重抽濾關係經常draw到1~2張準時炸地
炸到對面發火 OTZ
星期二日頭應該得閒
有冇人出天悅 ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-8 21:08
你出我咪出-3-
我前日打到人地話我排疊 -3-(原
五更瑠璃 發表於 2011-5-8 21:21
+1 -3-
1890# 白河

紳士對美少女冇興趣咪唔出 www

高文不嬲都係煩膠機-3-
http://hkacgf.net/redirect.php?tid=47660&goto=newpost

下面綠色250有冇人有野要-3-?
1893# 白河


南極悲劇count唔到so sad-3-
bo係咪要拉地機?
要個個係我 !我 !
五更瑠璃 發表於 2011-5-9 21:12
咁我放埋比你-3-
慢左一步 orz
返回列表