免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 gigilouis 於 2012-10-2 22:13 編輯
不過依然過唔到艾魯比昂SET !
對上防禦除去同洗效機都係渣渣
而且六線先出場綜合計都係舊個部勁
Riko 發表於 2012-10-2 22:06
ACE2同ACE3機
仲要搵部規格外機比
-3-
前題1: 戰神渣古無腳
前題2: 渣古有腳
推論: 戰神會令到無腳
結論: 戰神信 是無腳的  (拖走
Arbalest優 發表於 2012-10-2 22:12
我不嬲都係一隻冇腳既雀仔 XD
狗日2真係變左套後官片-3-"
你什麼時候有狗日不是後宮片的錯覺了?=3=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 23:08
第一季後宮味冇咁重-3-"
部GUNDAM DELTA KAI 真係型仔到!!!
Arbalest優 發表於 2012-10-3 17:49
仲有醒覺+30
根本廚到爆-3-
我想解封副OG黑對抗大隻佬 =3=
Riko 發表於 2012-10-3 20:44
你唔係試過喇咩-3-
http://www.carddas.com/crusade/cardlist/decksrc/201210/1349268910.html
其實二式轉蘭斯會唔會好D ?
不過我驚好似你咁抽唔到黑騎機抽牌 -3-
Riko 發表於 2012-10-3 20:57
11部機都夠啦-3-
仲有特派車有得draw
特派車算把啦 -333-
唔係佢低合計我先唔用 -333-
Riko 發表於 2012-10-3 21:07
我經常比佢draw爆本國-3-
坑爹唄 !-333-"""
Riko 發表於 2012-10-3 21:09
我多蘭斯又要接麻-3-


+我點計都係2000到
佢點計到4800-3-"
http://www.hkacgf.net/viewthread.php?tid=73719&extra=page%3D2

小Q
幫我PM佢
問佢換警察料點計-3-
E喵左
你換警察料做咩 ?
易放D ?
Riko 發表於 2012-10-5 21:13

重點係我放過佢飛機2次
我PM實死-3-
我想要新既公主同哥哥-3-
2161# gigilouis


結果出了一個用公主抱 抱起阿魯多既哥哥
Arbalest優 發表於 2012-10-5 21:45
(噴茶

29自己駛唔駛一齊out game?

唔夠8個歌coin 部機係會跳返出黎
我有冇解錯?
返回列表