gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
TOP
http://orenoturn.com/goods_image/A19435_Z1.jpg 支那效果唔係可以碌直晒人之後之後3個AF人都打咩?? 早幾日有人同我講碌直之後AF淨係可以打一個,之後要全部橫..... ... 白河 發表於 2011-3-24 22:20
出場時根據我方人數得到 STEP : Draw 1 PS .同一人物同一個基本能力一個回合只可以發動一次 嗯 同列對方人物合計如果有X個基本能力 = 3項能力回合完結前各得到X個 ... Riko 發表於 2011-3-24 22:11
534# Riko 一時腦殘左... 白河 發表於 2011-3-24 22:27
由貴明明勁到hihi ! 你即係問緊要咁多個Deck Bouns做咩姐 多基本能力唔係壞事 舉個例子有尾乃道櫻子阿海就係戰神 ! 297 Riko 發表於 2011-3-24 22:33
中/後段開洞踢直攻擊 中/後段敵方回合踢直防禦 其實最好用法都係玩虛櫻同臣下禮 Riko 發表於 2011-3-24 22:39
上面你冇拉大點差/必勝覺悟正常都知唔會做 下面擋完人地一下先做/唔夠支援先做有咩問題 ? 而且以花既支援力拉直全部人支援基本上一定換到人地一個AF人 你有弓那就算DF有人橫左人地都未必敢打埋黎 不過白河弓那得一 ... Riko 發表於 2011-3-24 22:46
明明仲係最強meta我搵唔到廢既理由囉 唔好講到好委屈咁 ! Riko 發表於 2011-3-26 01:07
重睇十二集ing I SAY YES 依然係神曲 ED 交比釘宮唱依然係錯誤決定 -.- Riko 發表於 2011-3-29 07:45
點解當中無GL同我-.- 大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:07