免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
突然間諗起上個禮拜見到抽個班緊閃電十一人卡既腐女
腐女A :阿阿阿阿阿 ~(真實對白
腐女B :豪炎寺阿阿阿阿阿 ~ (設計對白
腐女C :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女D :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女E :阿阿阿阿阿 ~(開卡 ...
Riko 發表於 2011-3-31 09:13
我糟糕了www(拖
( ゚д゚) < 一燒就燒左我八百蚊
( ゚д゚) < 知世救我啊
窗 發表於 2011-3-31 17:17
而家C系正常一燒就燒4位數字 orz
不是orz
燒了顯卡和火牛
窗 發表於 2011-3-31 21:53
燒火牛唔燒底板已經好好彩-3-
http://hk.news.yahoo.com/article/110330/4/njkb.html

任記深深受左一擊
睇黎只係買NGP係正確的-3-
早說了為左打機整壞對眼好反智(攤手
窗 發表於 2011-3-31 22:34
任記話關3d效果咁我仲要n3ds做乜(大汗
侍VS天裝睇完
係人都知天裝廢過侍
就唔好咁放水比天裝-3-"
http://orenoturn.com/1069.html

笨大你太失敗喇- -
咁都比到冇事做出到


小Q你係咪有-3-?
869# Riko


你真係收白騎-3-?
仲有之前以為佢係ace2睇返原來係ace1
好勁
Riko 發表於 2011-4-3 13:41
你有第2部高戰機?
只係又貴又難搵
以上-3-"
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=35354&extra=page%3D1

你地仲有冇野要?
冇我就一次過清左佢-3-
咩叫一次過清左佢 ?
知由
Riko 發表於 2011-4-3 13:51
應該一次過平放

點計-3-?
You open
Riko 發表於 2011-4-3 14:00
是但啦-3-
只要唔係太過份就得
詳細 !(拖
Riko 發表於 2011-4-3 14:04
只要唔好咩5蚊10蚊咁低就可能了-3-
你有幾多張 ?
之前我開帖收70@4
Riko 發表於 2011-4-3 17:42
3~~~~~~~~
返回列表