免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
3張$50 ?
Riko 發表於 2011-4-3 17:51
ok~
吳國豪頭先打比我話PC有白騎收 ..
不過50蚊我都係覺得好貴
Riko 發表於 2011-4-3 17:58
仲有-3-"
上次唔係得一張咩
宜家出面仲有冇OG1抽 ?
Riko 發表於 2011-4-4 06:04
應該冇

有都4xx一盒-3-
Dog Day1完吃,
果然呢套睇獸耳就夠~~(點頭
白河 發表於 2011-4-4 11:47
有奈奈已經好夠(心
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=35354&extra=page%3D1

你地仲有冇野要?
冇我就一次過清左佢-3-
gigilouis 發表於 2011-4-3 13:48
自推~
( ゚д゚) < silver blitz連人名都搞錯算點
窗 發表於 2011-4-4 16:21
都唔係第一次嫁啦-3-"
玩了日G-GEN W
嗯...有複數攻擊的就是一整個IMBA
LOCK 3打爆1隻抽水2隻重複3次
殺敵效率和只能打單機的是不能比的-3-

EN很易不夠用
想要節省道具返艦就不能跑太遠

艦...好X貴OTL
老子又喜歡買貴價人儲不到$
3條友 ...
oz13msOO 發表於 2011-4-5 14:02
爆左機之後有個好IMBA既OP
除左範兵所有招唔會扣EN,而且攻擊力*2 -3-"

去到後期$基本上用唔哂
IMBA什麼什麼的最討厭了
個OP賣幾$先?=3=

咁多人比你買
點會用唔晒喎=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-5 14:53
30m


每次最多只可以出2部艦
咁整2部已經夠哂
而且後期一場有十幾m仲有捕獲機解體
你話可以用到幾多-3-
我的馬士文(強化)開DX發3lock衛星砲爆萬4血卒機冇難度
Kenz 發表於 2011-4-5 17:58
希羅表示:用wing 0 custom開3lock打卒機打6位數字冇難道
957# gigilouis
點解可以打到6位既?
機體升爆左?-3-

用人都是睇有乜愛
能力都係其次
除左隊長位會留意下
唔會特地去配人-3-
P.S.當然,我不會找東方老頭坐DX咁惡搞... ...
oz13msOO 發表於 2011-4-5 21:20
今集冷徹好IMBA
有片做到打到7位數字-3-"
GL好似有玩

我自己想玩左1,2先玩3
Kenz 發表於 2011-4-6 15:31

我都唔玩依一類game-3-
星期日有冇人出天悅-3-?
DRAGON DRIVE 幾時入C系
Riko 發表於 2011-4-10 19:49
咩黎-3-?
今天領教了菲利斯.喵喵的能力
GL 你叫喜歡打中二宮野(岡部 倫太郎), 9郎, 宗蓮叔, 幹也,師岡 卓也的我情以可愖呢
Kenz 發表於 2011-4-10 21:14
我糟糕了(逃
不懂

今天發生了什麼事?
大道寺知世 發表於 2011-4-11 01:37
只不過幹也未開效果就比菲利斯送回老家結婚
返回列表