gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
3張$50 ? Riko 發表於 2011-4-3 17:51
TOP
吳國豪頭先打比我話PC有白騎收 .. 不過50蚊我都係覺得好貴 Riko 發表於 2011-4-3 17:58
宜家出面仲有冇OG1抽 ? Riko 發表於 2011-4-4 06:04
Dog Day1完吃, 果然呢套睇獸耳就夠~~(點頭 白河 發表於 2011-4-4 11:47
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=35354&extra=page%3D1 你地仲有冇野要? 冇我就一次過清左佢-3- gigilouis 發表於 2011-4-3 13:48
( ゚д゚) < silver blitz連人名都搞錯算點 窗 發表於 2011-4-4 16:21
玩了日G-GEN W 嗯...有複數攻擊的就是一整個IMBA LOCK 3打爆1隻抽水2隻重複3次 殺敵效率和只能打單機的是不能比的-3- EN很易不夠用 想要節省道具返艦就不能跑太遠 艦...好X貴OTL 老子又喜歡買貴價人儲不到$ 3條友 ... oz13msOO 發表於 2011-4-5 14:02
IMBA什麼什麼的最討厭了 個OP賣幾$先?=3= 咁多人比你買 點會用唔晒喎=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-5 14:53
我的馬士文(強化)開DX發3lock衛星砲爆萬4血卒機冇難度 Kenz 發表於 2011-4-5 17:58
957# gigilouis 點解可以打到6位既? 機體升爆左?-3- 用人都是睇有乜愛 能力都係其次 除左隊長位會留意下 唔會特地去配人-3- P.S.當然,我不會找東方老頭坐DX咁惡搞... ... oz13msOO 發表於 2011-4-5 21:20
GL好似有玩 我自己想玩左1,2先玩3 Kenz 發表於 2011-4-6 15:31
DRAGON DRIVE 幾時入C系 Riko 發表於 2011-4-10 19:49
今天領教了菲利斯.喵喵的能力 GL 你叫喜歡打中二宮野(岡部 倫太郎), 9郎, 宗蓮叔, 幹也,師岡 卓也的我情以可愖呢 Kenz 發表於 2011-4-10 21:14
不懂 今天發生了什麼事? 大道寺知世 發表於 2011-4-11 01:37