免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
跟同學去左教會 0廿0岩天悅係附近 玩左一陣
不過大部分時間係睇GL玩三國殺 我同佢先打左兩鋪lycee....

人間google效果那個
Kenz 發表於 2011-4-11 09:46
中間有某豪突入sc -3-
黑正樹好勁

以上
今集段我空要一定氣力先合到體好唔懶-3-
仲有判定太奇怪-3-
緋彈亞里亞整體上幾好
只有又係釘宮-3-"
如果你有追開小說會發現唔係先奇怪
赤松由第一集開始已經有心推阿釘做配音
雖然我除左阿釘都諗唔到邊個適合配ARIA (聲優知識不足
Riko 發表於 2011-4-15 22:18
只係本人唔中意釘宮-3-"
係喇係喇奈奈廚 -3-
Riko 發表於 2011-4-15 22:58
唔關奈奈事囉-3-
我只係對釘宮同平x綾有反感
Z2 玩唔到 .. 要升級 ?
Riko 發表於 2011-4-16 12:28
Z2要破解

而家psp pro4玩game大多都要破解-3-"
1269# oz13msOO
R系機仲希幾部仲可以用得落手
e.g紅蓮,蘭斯,wing等等

斷空我NOVA真係顏汗
要等氣力升到一定數
超級系一堆機唔想用
e.g.帝王,珍寶3,泰坦3 etc

00同mf留2個lock on就可以了
00 lock on 可以裝HIT&RUN

100G叔個樣真係好似古河愁-3-"
1271# oz13msOO

超級系得天元,創聖,超重神同三一想用
我中意既機全部都係R系 orz
1270# gigilouis


100G叔個樣真係好似古河愁
!?!?!?
白河 發表於 2011-4-16 18:25
冇錯呀-3-
1278# oz13msOO


K島有人對佢評價高
識補給攻擊力又唔差
GLGLGL

迷彩古鐵可唔可以換古鐵x白騎雙機出黎 ?

超合金效果係0定0每 ?
Riko 發表於 2011-4-18 00:03


0
唉瘋版......(汗



白河 發表於 2011-4-18 00:33
詳細希望~
機戰z2完成
好耐未試過一關爆7部機 orz
洗唔洗俾修理費?
Kenz 發表於 2011-4-21 13:32
唔駛
不過就算要俾都冇所謂
新save都係0開始
返回列表