免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1322# oz13msOO

我係R系比d範兵射爆哂-3-"
修理有00艦


DX招月光炮用都未用過
根本冇機會用到(天
星期日有冇人出天悅-3-?
SRWZ2 D 選擇支其實會唔會對拎到既機有影響 ?
例如問我去日本定去搵天上人個D
Riko 發表於 2011-4-22 16:43
唔會-3-
分支完結會比返齊你
2次z 13話
看見Renton的回憶和表現
開始明白點解劇場版好過TV版
劇場版Renton好像成熟好多(?)

下黎睇睇先
Kenz 發表於 2011-4-22 16:49
TV版前半段太悶
會睇到人訓-3-"

反而劇場版個內容幾ok
一開始冇耐就有刺激感
MM作者突然病死 rip-3-


0hand draw2人好勁-3-
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
Riko 發表於 2011-4-28 20:53
本來係ok既
不過同美羽撞左依點已經可以放棄佢-3-
地味
Riko 發表於 2011-4-28 20:25
個人有咩問題-3-
(望 換裝 8個位 EX1 3頭2尾

你覺得是那一個比較好呢?
大道寺知世 發表於 2011-4-28 21:32
換裝?
本帖最後由 gigilouis 於 2011-4-28 22:41 編輯
我在說那一張還不明白嗎?
大道寺知世 發表於 2011-4-28 22:27
細花音得6個位
而且花音個meta比佢大
佢既定位係配魔里沙
仲有點都要比一次開效機會對面
星期日有冇人出天悅-3-?
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/bc01001.jpg
GL 有冇辦法幫我搵到
五更瑠璃 發表於 2011-4-30 07:09

因為m同mp既價都比人炒高-3-"
如果真係想搵既大約幾$先收到 ?
五更瑠璃 發表於 2011-4-30 09:01
150 up
用過蘭卡&雪露越睇越覺得豪快十文字斬唔算勁   
不過望到200蚊三張其實幾想收定先 -p-
五更瑠璃 發表於 2011-4-30 09:15
張歌既pay timing 唔會變
只係得text變左

而且fire bomber仲勁-3-
http://orenoturn.com/goods_image/A22483_I1.jpg

天悅/英揚有冇返到貨 ?
五更瑠璃 發表於 2011-4-30 09:21
天悅散就賣哂
一套就仲有
返回列表