免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-25 10:52 編輯

Z2一些雜談
希羅x傻那兩條毒撚劇情很歡樂=3=
卡米那和魯魯修有劇情有點驚喜
後半段一堆次元轉移出一堆神棍機
對沒玩z1的人感覺有點奇怪吧...
黑正樹如無意外z2-再世編-會繼續亂入
我預言z3會加入我軍(毆飛

是的,z2分兩部
這次的破界編是上半部曲
所以我想用的真龍,wing 0都沒有登場OTL
還有劇情關係豬扎苦是不會加入我軍只能中間用幾話OTL
不過離隊時機體改造的費用會歸還還是可以放心練的(毆
交響詩篇大叔中間離隊最終話前才再加入...
製作組,你是在耍用大叔的玩家吧?OTL
說起來,再前一話OO劇情打爆座天使PMC大叔
下一話同配音的交響大叔又氣勢兇兇飛出來感覺真奇妙=3=

最後,原創系變態宿敵(?)BOSS的BGM我很喜歡=3=
我廢羅=3=
比$$修理什麼的很討厭(毆
爆左部機重玩什麼的我才不要
又唔係玩火紋(拖
技量高開盾保命和切彈擋刀保命比較重要
先手反擊還是BOSS練比較強(毆
不過剎那本身技量平均比人低2回攻要花點數練
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-25 19:16 編輯

剛看了廢怯少女12話
又一個新世界的神誕生了
百合味濃
不過看到一半有人在後面實在不好意思看OTL

棍!原來世上所有行神蹟聖女巫女都是廢怯少女...(拖
HOW?=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-26 00:35 編輯

點解玩老翻仲可以咁威威?=3=
世界如此歪曲(BY傻那
同人講交收野
佢話唔得閒
兩個星期後call佢話未出糧無錢,有錢call我
然後就成個月無消息
窗 發表於 2011-4-26 17:42
有錢call你
咁既係冇錢羅(毆
宗教戰爭....我們終於可以看見耶穌了嗎-3-(拖
窗 發表於 2011-4-26 17:30
耶撚戰弗撚?
你係米上得高登多?(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-26 18:15 編輯
我承認我成日上高登
不過都係睇獌猁互咬-3-

其實耶穌明明係地球上最多人記得既人形生命體-3-
窗 發表於 2011-4-26 18:04
記得?
係知道姐...
現在的地球大家都冇見過耶穌=3=
又冇人拍過佢VIDEO(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-26 22:13 編輯
http://www.youtube.com/watch?v=eyXKnOIKgeM
正式版OP
神曲確認
出雲同原作比可愛左十倍
制作組俾GJ你
保持一二集高水準希望唔好搞個原創結尾出黎
Riko 發表於 2011-4-26 15:35
才剛看了1,2
第2集就已經是高潮
4月番組暫時最滿足一套
不過高潮過後第3集進學院應該進入冷靜期
識下同學學下理論打下雜魚這樣吧

看完動畫感覺BGM不錯
去翻了翻STAFF
MUSIC:澤野弘之
應該會收吧-3-
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-26 23:34 編輯

alpha外傳坐部機氣勢都勁D啦(毆飛
og都有同一部喎-3-
窗 發表於 2011-4-26 23:39
對面坐-3-
1453# Wilson

正史個個我覺得似變態大叔系多d,
W15無論我各方面我都覺得好過正史~
白河 發表於 2011-4-27 18:15
正史個積加大叔吃蘿...(毆飛
冇玩
唔X想用日軍(拖
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
Riko 發表於 2011-4-28 20:53
人冇夢想同條咸魚有乜...(毆
返回列表