免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
        |\           /|
        |\\       //|
       :  ,> `´ ̄`´ 
Riko 發表於 2011-4-28 23:07
又唔係想成為偉大魔法使=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-28 23:39 編輯
.. 除左性別唔覺得有咩唔同 ?
Riko 發表於 2011-4-28 23:26
性別仲唔夠?
例如比你都唔會問妹妹借A書睇啦(毆飛
1498# Riko


幫佢拎枝筆之類既野會講唔該,
瞓覺會講早抖~
白河 發表於 2011-4-28 23:37
X!我成X日都同人講早抖架啦=3=(被巴
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-29 12:15 編輯

3國猛攻?
有練2回行動應該唔會太難打SR
右面同下面我搵兩條友鐵壁+必中屈反擊
(右紅蓮下赤木...)
其他人主力清左同上...
係PMC大叔超硬,要特別派強者去挑佢機= =
(主角10段武2回援攻&2回攻擊+三一+傻那)
上同左清到7788搵人去另一面幫拖清場這樣...
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-1 01:30 編輯

PSP 最後の約束の物語
先不管內容和畫面表現如何...
NORMAL模式下BOSS攻擊力設定暴高
一隻遊戲難度設定為硬派RPG
CG過場劇情不能SKIP實在是一大敗筆
硬派RPG就是死了GAME OVER是平常再組隊挑戰
但不能飛劇情真係衰過人地NOW LOADING
極之浪費時間...
就算劇情再好我想也不會有人想同一劇情看5-6次甚至以上吧
其次就是主角不能換離隊
但後備角色又不能有EXP...
萬一要轉角色打就仆X鳥OTL

畫面麻...377MB遊戲來說應該算超技術
而且主要劇情都有語音(汗
不過回歸原點
有必要把游戲弄容量弄這麼少嗎...
皇騎SFC時代的畫面(誤)都成1GB啦-3-
麻...皇騎的容量搞不好都去了BGM那裡(拖
一開始玩我還以為打勇者鬥惡龍www
到現時為止一週目中 我已經看了約書亞動畫3次了=3=
開始有點火 準備去洗點讓絕望,薩沙和雙刀女開SP技=3=
到底SP技可以IMBA到那個地步, 我式目以待 ...
Kenz 發表於 2011-5-2 18:30
我才第3章...不過好像過左1章後反而易玩
(不過一般來說都是"難>易>難"這模式所以也沒大意外)
BOSS1我都LOAD左5次先過到
第1,2次試招慘死
第3次初見狂亂被一擊打死
第4次初發現大招會麻卑(噴),死後跑回商店
第5次手殘錯誤操作OTL
SP技極IMBA,我打算留終BOSS一次過放晒佢(毆
想要一飛衝天的話,就放秘法吧(毆飛
傳聞有一個人便當的話 最後會變BE
Kenz 發表於 2011-5-2 20:57
不是
4章人數不夠1000
OR
沒任何同伴達成誓約嗎?-3-
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-7 18:07 編輯
另 , 要S/L一定要按"P制"返翻PSP主菜單入GAME咁麻煩 ?
有冇好似NDS咁L+R+START+SELECT就返翻隻GAME的主菜單 ?
Wilson 發表於 2011-5-7 13:46
Z2 L+R+SELECT+?(唔記得仲洗唔洗按其他製)
可以屈S/L

有冇得快速RESTART遊戲是看遊戲本身有沒有設定
SRWZ2製作組算厚道設計USER FRIENDLY明比你屈S/L
OG 動畫係唔係有兩套 ?
兩套之間有冇關係 ?
唔玩Game會唔會睇得明 ?
第一集一開始就奪魂者對古鐵(?) ?
南部響介原來係惡繹 ?
如果有兩套既其實我睇緊邊套 ?- - ...
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 08:29
其本上同GBA(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-7 18:32 編輯
1816# 五更瑠璃


嗯,
第一輯另外仲有個番外篇,
個人覺得好睇過第一輯正傳好多~~

拉托第2輯先出~~
白河 發表於 2011-5-7 12:50
"第一輯是DC戰爭,第二輯...."
虛空使者淚目=3=

兩套都唔好得去邊(毆
比較上第2輯好睇D
但第2輯尾段武器10段改
冇BOSS壓到場= =
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-7 20:51 編輯

1827# Kenz
建議你上G網/NICO...比較簡單
?!
咁快出大帝國2?
窗 發表於 2011-5-7 21:52
剛才留意唔到個2字
我表示震驚!
1824# oz13msOO


第2輯睇隊長就夠了,

虛空使者比起影鏡,
出唔出場對我黎講冇分別,一個我都唔記得~~
白河 發表於 2011-5-7 23:24
1期重點是伊古拉姆啊!
其實用S/L都唔算實力
不過唔用又對唔住自己=3=(毆
12話中
SR POINT只拎左6
真係自己都想耻笑自己 =   =
Wilson 發表於 2011-5-8 01:21
不SL嗎?(毆
返回列表