免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
好像真的停足成星期
Wilson 發表於 2011-3-11 23:22
唔出奇呀
有D地方停電,又要播特別新聞= =
投機唔係只得炒外幣嘛 ~_~
Wilson 發表於 2011-3-11 23:30
衰人有炒日企股咩?=3=
日本又冇石油(毆
小Q你係咪傻左 ?
攻擊miss左點用到反擊 ? (汗
Wilson 發表於 2011-3-11 23:31
第8代開始改效,信我=3=(毆
為何我會得到經驗值 ?
Wilson 發表於 2011-3-11 23:38
用了金手指=3=
信你一成 , 雙目 (ry
Wilson 發表於 2011-3-11 23:39
信半成OK?=3=
第一次俾男人OOO經驗 =3=(巴
Riko 發表於 2011-3-11 23:44
W:就是說我已經不是第一次,為何我會得到...(巴
D股票成日講「受外圍大巿影響」
而且我唔知D人仲會唔會趁機買入日元

誰說的 ?
Wilson 發表於 2011-3-11 23:36
日本有石油出口?
我表示震驚了!!=3=
(驚
不要說日本沉沒你都可以沒所謂
Kenz 發表於 2011-3-11 23:58
(震驚
日本地震為什麼會沉沒?
日本真係陸沉的話我們大概會淹死 ?
Wilson 發表於 2011-3-12 00:09
會嗎
日本地殼板塊下沈不一定影響HK耶...-3-
[傳萌]佐藤 健 於拍攝外景時遭遇海嘯被沖走

みなさま


ぜひ落ち着いて、
思いやりの気持ちを持ちまして、
そしてまだまだ余震にお気をつけて行動してください。
ぼくは大丈夫です。
どうかお気をつけて、、。

ht ...
Riko 發表於 2011-3-12 20:22
強者=3=
GL君你屋企附近有冇光力子研究所 ?
Riko 發表於 2011-3-12 20:37
第一眼睇眼殘左做咁=3=
流星七不思議事件

其之一

朱音的BANNER


---------
明明BANNER前日就應該轉左鳥羽莉
點解突然間會變返 Akane .. Orz
Riko 發表於 2011-3-12 06:20
月光寶盒=3=
驢仔按COMMENT睇其他人的檔名一般可以分到真偽-3-
302# Riko
假檔,YOU SEE?(筆頭調

好了,其實我只是想讓人看一下我在用什麼桌布(毆
SO SAD -3-
返回列表