免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-13 23:40 編輯

日本地震還以為本周動畫全滅
信蜂抗震...=3=
不過其他真的接近全滅...
Z2是什麼?-3-
輸出要靠自己 !
Riko 發表於 2011-3-14 19:04
輸出要靠老金=3=
http://www.bookz.asia/salt/salt.htm

(笑
白河 發表於 2011-3-18 01:55
笑什麼?你也是中國人!

以後都唔好岐視內地人啦
因為我發現香港人做D野其實都係一X樣
同人話自己係香港人笑死老外咩

近日都在上高登=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-20 23:07 編輯

YO~有OG,龍珠,STAR DRIVER了
信蜂繼續抗震
動畫開始復播?=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-21 00:31 編輯

我都有7集GOSICK,5集破刃未睇

近排睇記錄片
切爾諾貝爾
核能好驚驚( ゚д゚)
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-21 21:21 編輯
斧頭別在裝了-3-
切爾諾貝爾放置play左成個星期+保護設備不足先會搞到咁
窗 發表於 2011-3-21 12:55
放置PLAY讓輻射塵擴散歐洲是問題
先不談由於這個引起的災難
一開始反應爐爆炸就令該區嚴重污染
要封石棺本身就要先派人鏟掉周圍佈滿輻射塵的瓦礫
反應爐周圍也有強烈輻射
而且封棺製作時間也長達數個月...
就以上這些來說當時事故後已經是無法避免的
保護設備不足?
怎樣的設備才算足夠?
人家也是有穿防護服掛鉛板的
問題根本就沒有完全可以擋下這種極高輻射的設備(汗
(太空衣?加瑪射線,中子輻射和宇宙射線是不同的...)
真的要擋就要用厚牆鉛板
區區一套防護服算老幾?-3-
再說是數月的工作,就算當你擋掉大半還是很糟...
據資料當時出動去封棺的軍人現在至少3/1是殘廢的
再說,假如出現核事故
誰又能保證政府一定不會硬膠/隱瞞令情況惡化?

麻...當然我認為關掉核電廠是不可能
不過如果說要大量擴搌建核電廠就很PK
起得越多出事可能性就越高= =
就算不出事,機器老化關閉後的拆除費和之後的管理費
計番條數其實整體效益未必有想像中高
不過是在先洗未來錢...
當然,這點以本人來說這倒是沒關係
就算出現財赤/核污染,老子到時都應該死X左
都不過是後人當災=3=(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-21 20:42 編輯
看來我真係好hei
除了IS外有看的都看了 . . . =3=
Wilson 發表於 2011-3-21 20:03
除了IS外有看的都看有什麼問題?
看少了一套才比不會比以前HEI
除了IS外的都有看才算是HEI吧=3=(毆
大丈夫 , 摸大奶
某棍都係抱著呢種心情去考諗住求合格
結果有B (迷
Wilson 發表於 2011-3-21 20:05
原力與你同在=3=
戰場武女2
破表關後
戰車長能力覺醒+
敵機關炮入手+
近衛兵塗裝
連藍光V2都可以直接射瓜=3=
恥力不足,抱枕什麼的就算買左都唔會用
-3-
( ゚д゚)< 想像程度的能力
Riko 發表於 2011-3-23 20:30
我的有點不同
是預知能力=3=(毆
我慳錢 未諗過買抱枕
Kenz 發表於 2011-3-23 20:56
冇研究唔知價
一個抱枕好貴?-3-
468# oz13msOO


一般向既抱枕冇甚麼問題啦~~
只要唔上車我覺得都可以接受~~
白河 發表於 2011-3-23 22:14
一般向?
就算唔上車D女的動作也可以很微妙的-3-
返回列表