免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
476# Riko


其實唔係太高要求,套連芯應該$300有找~~
白河 發表於 2011-3-23 22:16
老子前天自資買個新枕頭都呢個價(毆
仲要連公仔都冇個=3=(拖
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-23 22:36 編輯

所謂唔上車只是看不到褲褲和兩點吧?
脫了裙上衣蓋著褲子,動作像被推倒之類的...
再說看到褲褲算不算上車我都不清楚...-3-
480# oz13msOO


要貴可以去到4位數,
主要在於枕芯既分別~~

一般普通既大概$300-400到,
去到4位數個d因為枕芯係日本製,
質地舒服好多,所以價錢都貴好多~~ ...
白河 發表於 2011-3-23 22:25
枕心一個都夠啦
袋你就話會換姐
4位數老子買枕頭就算見到有一般也不會去買咁貴
4位數枕芯咁豪華
就算白布袋
唔羅來訓番幾晚真係對唔X住自己=3=
妹 :媽媽媽媽 ~為什麼歐尼醬的床上會有個半裸的女生阿 ?
父 : ... (遠目
母 : ... (遠目
妹 :為什麼媽媽爸爸都不說話啦 !告訴我吧告訴我吧 ?!

(遠目
Riko 發表於 2011-3-23 22:30
父:...瑞穗不是女生啦...(小聲
487# oz13msOO


可能你同我對上車既意思唔同~~
白河 發表於 2011-3-23 22:45
咁白河點先上車
告訴我告訴我=3=
497# Kenz
咁又係=3=
W棍的抱枕超實用說=3=
[嗚哇]
( ゚д゚) < 近來呢很喜歡真音
( ゚д゚) < 所以找到的專輯幾乎都下了
( ゚д゚) < 但是但是硬碟又沒位置了
( ゚д゚) < 怎麼辦阿 ?
( ゚д゚) < 怎麼辦阿 ?
( ゚д゚) < 怎麼辦阿 ?
[/嗚哇] ...
Riko 發表於 2011-3-24 07:03
砍掉重練
砍吧
砍吧
砍吧
不砍嗎?
http://hk.news.yahoo.com/article/110323/4/nerq.html
傻佬 ?
Riko 發表於 2011-3-24 22:58
我們同調了呢
笑X死我好黑心?=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-25 18:42 編輯

上了上電玩站看看
PSP  グングニル 魔槍の軍神と英雄戦争
由SRING和ATLUS共同開發的戰棋GAME
我未出發先興奮了=3=

...
碧之軌跡?!
我認我慢了很多
此刻我淚流滿臉...
某王子再登場,歡樂滿點=3=
中川幸太郎=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-26 20:06 編輯
621# Riko
錢唔係問題

呢樣我輸了......
白河 發表於 2011-3-26 10:29
係唔係問題同收入有關
我都發現有收入係會洗大左(比起以前)=3=(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-3-27 18:28 編輯

BLACK LAGOON OVA 04
女樸長用口接刀咬爆刀身一段
演出效果比原作要有氣勢(讚
雙槍擋電鋸,騎機車被火戰炮轟也無傷
實在令我吐糟無限=3=
(雖然作者好像說過女樸長的設定概念是來自未來戰士...)

另外,張先生的戰鬥力究竟有多少?
和前俄國軍頭大姐挑機也能贏
原來香港警察/三合會這麼能打的嗎?=3=
以你地既logic,有乜主役比釘宮配唔係錯誤既決定?
你這樣說我可是很傷心的 (望鳥羽莉
Wilson 發表於 2011-3-29 14:17
老子留番部份GW用來放錢包
証件(相)好7=3=
返回列表