oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
結晶塔算打過炎帝 ?好似剩係對噴過一幕 之後就合作打未知圖騰 =3= 精靈幾勁都好 主人弱智有咩用 都有名俾你叫小智小智 -33- Riko 發表於 2012-12-6 20:22
TOP
W棍快玩OG, 畫面非常棒!!!!非常棒!!! 白河 發表於 2012-12-6 20:50
最底限十多話就被斬了 上次的死神願望也是 作者你到底是得罪了出版社的那一位 ?~______~ Riko 發表於 2012-12-7 19:00
1471 (巴 Riko 發表於 2012-12-7 20:27
可以咁講吧 已經撈左四五年仲成日接主役角色 但技巧上卻冇咩進步 不過我並不太討厭佢 只係成日都聽到佢把聲厭左d Wilson 發表於 2012-12-9 11:53
360哭哭啊 Kenz 發表於 2012-12-9 21:31