免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2012-12-7 13:49 編輯
結晶塔算打過炎帝 ?好似剩係對噴過一幕
之後就合作打未知圖騰 =3=

精靈幾勁都好
主人弱智有咩用
都有名俾你叫小智小智 -33-
Riko 發表於 2012-12-6 20:22
未知圖騰=3=(心)

噴火龍是能用AI操作
不需要主人手動OK?=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2012-12-7 13:39 編輯
W棍快玩OG,
畫面非常棒!!!!非常棒!!!
白河 發表於 2012-12-6 20:50
論招式設計CYBUSTER火雞和亂舞還不如LOE2(毆
當然畫面後者沒得比=3=
最底限十多話就被斬了
上次的死神願望也是
作者你到底是得罪了出版社的那一位 ?~______~
Riko 發表於 2012-12-7 19:00
??=3=
終於看完了TOS OVA UW篇
原來這是一個姐控對世界絕望的故事=3=
1471
(巴
Riko 發表於 2012-12-7 20:27
喔喔~好雞雞!=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2012-12-9 12:33 編輯
可以咁講吧
已經撈左四五年仲成日接主役角色
但技巧上卻冇咩進步

不過我並不太討厭佢
只係成日都聽到佢把聲厭左d
Wilson 發表於 2012-12-9 11:53
我睇親佢果D都係少年又唔係配D奸角/怪人
咁人地又真係冇乜必要變聲既(毆
Eureka Seven AO Insert - Parallel Sign

GOOD~!=3=
360哭哭啊
Kenz 發表於 2012-12-9 21:31
盒生氣了!=3=
返回列表