oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
TOP
Tiger & Bunny 01 意外的好看 來細數英雄們的贊助商吧 期待第2集 X-men 01 日版的Storm超正啊 Kenz 發表於 2011-4-6 14:07
307 執房先發覺原來之前個擺位會壓到個盒搞到又要搵位擺過 拆左又驚佢會封塵整汙糟 ..-.- Riko 發表於 2011-4-6 09:49
而家d時間好似亂晒甘, 之前明明11點幾就想瞓,而家夠鐘係床到碌左成個鐘都瞓唔著 結果要用電腦用到2點幾先瞓到, 第二朝起身已經係食lunck時間/俾電話嘈醒OTL... ... 白河 發表於 2011-4-6 15:53
唔訓一晚最快搞定-3- 窗 發表於 2011-4-6 23:11
第2次机戰Z中 第8話(CB路線)後 一直為了賺SW点而燒綫 Hard mode維持中 現在剩4萬几 仲捱唔捱到呢? Kenz 發表於 2011-4-15 01:00
剛剛破了fortissimo EXA//Akkord:Bsusvier的第一男主角線 遊戲內容: 月讀島上發生了一埸被稱為"最終戰爭"的"遊戲" (略) 大道寺知世 發表於 2011-4-12 23:52
父母可以做既野都做左 另外我唔打算理。 窗 發表於 2011-4-15 02:25
[冇Z2玩的人亂入一下]諗諗下 在老任掌機上的SRW中只不喜歡蒼流星和電池俠兄弟 比我想像中少[/冇Z2玩的人亂入一下] Wilson 發表於 2011-4-15 19:06
去做返廚師/開發新世代太陽爐機體 (迷 Wilson 發表於 2011-4-15 19:08