免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-5 21:23 編輯

957# gigilouis
點解可以打到6位既?
機體升爆左?-3-

用人都是睇有乜愛
能力都係其次
除左隊長位會留意下
唔會特地去配人-3-
P.S.當然,我不會找東方老頭坐DX咁惡搞...
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-5 23:15 編輯

STAR DRIVER OST01 入手
我的銀河閃耀了=3=
Tiger & Bunny 01 意外的好看
來細數英雄們的贊助商吧
期待第2集

X-men 01 日版的Storm超正啊
Kenz 發表於 2011-4-6 14:07
睇左集,觀望中
尚算幽默
資本主義萬歲=3=
不過,警察和大眾都對這種處理事故手發沒意見嗎
執法權的問題又怎辦?
不知哪裡來的神秘英雄就沒辦法了
但如果是商業機構就完全是另一回事吧

OH~我似乎認真了
期待第2集=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-6 21:19 編輯
307
執房先發覺原來之前個擺位會壓到個盒搞到又要搵位擺過
拆左又驚佢會封塵整汙糟 ..-.-
Riko 發表於 2011-4-6 09:49
個人討厭MON前放這麼多東西-3-
而家d時間好似亂晒甘,
之前明明11點幾就想瞓,而家夠鐘係床到碌左成個鐘都瞓唔著
結果要用電腦用到2點幾先瞓到,
第二朝起身已經係食lunck時間/俾電話嘈醒OTL... ...
白河 發表於 2011-4-6 15:53
WOO~WOO~無心睡眠~=3=

慢慢SHIFT番D睡眠時間羅
唔訓一晚最快搞定-3-
窗 發表於 2011-4-6 23:11
做人做到咁M為乜喎?=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 01:34 編輯
第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
Kenz 發表於 2011-4-15 01:00
其實機戰一路打只會越掉越多$
打咁耐都未擔心過
再衰都仲有SL大法...

淦...發現自己好多REAL係機想用= =
好脫力...

閉關幾日
TOR剛打到終章
但還是SRWZ2速度比我快...OTL
算了,TOR遲些再補吧-3-
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 01:46 編輯
剛剛破了fortissimo EXA//Akkord:Bsusvier的第一男主角線

遊戲內容:

月讀島上發生了一埸被稱為"最終戰爭"的"遊戲"

(略)
大道寺知世 發表於 2011-4-12 23:52
1個人同時有5個能力定分開先
分開既話我可以接受(爆
同時的話不如一開始唔好限制劍使用量= =
見人就砍算X數把啦,仲打?
1160# Riko
人物強度廚得過藍染
劇情就算中二都冇乜出奇(毆飛

伸報:我冇玩過=3=(毆
1158# Riko
上TGBUS有
不過要用強國軟件-3-

乜你都玩機戰既咩=3=
父母可以做既野都做左
另外我唔打算理。
窗 發表於 2011-4-15 02:25
反正HK有綜緩
WFC?(毆飛
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 17:43 編輯

THUNDER/115

其實除左特別關唔一定要用
係打起來冇咁輕鬆咁解姐-3-
阿法1隨便出手都上萬
用乜都冇所謂....= =
好窮
欠100万G
打幾隻次元獸先還到1G
點X算?=3=(毆
[冇Z2玩的人亂入一下]諗諗下
在老任掌機上的SRW中只不喜歡蒼流星和電池俠兄弟
比我想像中少[/冇Z2玩的人亂入一下]
Wilson 發表於 2011-4-15 19:06
計不喜歡(汗
一隻作品玩得爽唔爽
緊係計喜歡的啦=3=
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 19:19 編輯
去做返廚師/開發新世代太陽爐機體 (迷
Wilson 發表於 2011-4-15 19:08
只要基拉一出
就什麼都解決了(誤
學E-SAVE,HIT&RUN
加個祝褔...廚到呢=3=
返回列表